Red

Hej Kochani :* Moja czerwona sukienka ze zdjęć zainspirowała mnie do poczytania sobie trochę komentarzy na portalach społecznych pod wpisami dotyczącymi bardziej okrągłych kobiet t.j. Jenny, Kim czy Beyonce :) No i oczywiście nie zdziwiło mnie to, że fala krytyki ich figur jest przeogromna! Bardzo zastanawia mnie na prawdę skąd się to bierze, bo ja osobiście znam sporo dziewczyn w rozmiarze 38 i 40  i nie przypominam sobie, żeby były one grube :) Więc dlaczego tak łatwo przychodzi nam wyzywanie kobiet, które tak na prawdę są w rozmiarze, w którym jest pewnie większość kobiet na świecie? Ja rozumiem, modelki, aktorki, Bóg wie kto tam jeszcze ale przecież należy odróżnić magazyny modowe i filmy od życia codziennego!  Smuci mnie fakt, iż mimo, że od lat oswajam się z moją figurą i z moją wystającą dupką dużo osób myśli o mnie po prostu, że mam wielką d... i że jestem gruba :/ Każda z nas jest inna! I każda z nas jest piękna :) Pewnie, że oglądając zdjęcia JestemKasia czy Cajmel marzy mi się abym pewnego dnia obudziła się i wyglądała tak jak one :) To się jednak nie zdarzy, matka natura miała dla mnie inny plan i z wiekiem dojrzewam do tego by się z tego cieszyć :) No a teraz zostawiam Was z moją ognistą czerwoną sukienką, która podkreśla wszystko co mam piękne (tak sobie powtarzam hihi). Buziaki Kochani :* 












Dziękuje Rafiemu z http://create-studio.pl/ za pomoc przy zdjęciach :) 

Dress - Allegro.pl podobna do kupienia tutaj
 Belt - NN local store
Bracelets - Katherine.pl
Glasses - New Yorker  


27 komentarze:

  1. Wyglądasz bardzo dobrze, masz zgrabną kobiecą sylwetkę i nie wiem jak ktoś może powiedzieć że jesteś gruba o.O normalna kobieta ma rozmiar 38. Mniejszy to za mało mi się wydaje c:

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna sukienka! uwielbiam Cię w takich mega kobiecych wydaniach, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Racja! To media i czasopisma pokazują, że rozmiar 38 czy 40 jest dla "grubasów". Tylko nikt nie pisze, że taka modelka nosi 32 i jest jak szkapa - ani pupy ani piersi. Nieraz nie można na taką spojrzeć. Zresztą ona nie jest do oglądania, tylko do pokazywania ciuchów, które na niej wiszą. Nie bez powodów nazywa się je chodzącymi wieszaki. Rozmiar 38 i 40 to jak najbardziej normalny rozmiar dla normalnie wyglądających dziewczyn czy kobiet. I nosi go większość kobiet.
    A Ty wyglądasz pięknie w tej sukience i na pewno wiele osób nie będzie mogło oderwać od Ciebie wzroku! Nie masz powodów do kompleksów! Jest super!
    Pozdrawiam Kissiak (www.kissiak.bloog.pl)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna ta sukienka. I bardzo pomysłowe bransoletki. A ja się przestałam przejmować spojrzeniami i komentarzami innych. A na blogu chcę pokazywać że nawet i nosząc 42 można fajnie wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna sukienka, ładnie wyglądasz ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna! Zakochałam się w tej kiecce! Ja jednak nie mam zbytniej odwagi by ubrać się na czerwono...

    OdpowiedzUsuń
  7. Bosko, zjawiskowo, rewelacyjnie. Tak jak powinna kobitka wyglądać jest na czym usiąść i za co złapać hmmmmm

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz :) podpisuje się obiema rękoma pod tym co napisałaś kochana :)
    Buziaczki
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. i taka postawa mi się podoba ! Masz piękne kształty wszystko w odpowiednich proporcjach więc ja się zachwycam jak wyglądasz w tej sukienusi :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna sukienka oraz szpilki ! Brawo ;)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też od dawna to powtarzam, mamy modę na szczupłe dziewczyny noszące XS, S, mamy modę na rozmiary duże XL, XXL, ale nigdzie nie mówi się o rozmiarach pośrednich, jakby nie istniały, przez to w mentalności medialnej, a co gorsza u coraz większej ilości młodych osób, skoro nie mówi się o rozmiarach M,L jako normalnych to znaczy, że są już pod kategorią grubych.. Czasem otyłych, sama długo u siebie walczyłam z tym spojrzeniem, co patrzyłam w lustro mówiłam sobie, że w sumie to bliżej mi do mody XL niż XS, zamiast mówić, że jestem wyśrodkowaniem. Pięknie wyglądasz kochana! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna sukienka i pięknie Ci w niej!Brawo za taką postawę:*

    OdpowiedzUsuń
  13. idealnie pasuje do Ciebie ten kolor:)

    Popieram bardzo Twoją postawę i NIE JESTEŚ GRUBA! Mi też anonimy doskwierały, ba! dalej doskwierają, a to grube uda, a to grube łydki, a to brzuch, ale wiesz co? Jak faktycznie dziewczyna w rozmiarze S/M jest dla nich gruba, to za monitorem siedzą chyba same chodzące szkieletory, a to nie jest fajne, tym bardziej dla FACETÓW :) Oni lubią mieć za co złapać, a nie obijać się o kosteczki;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudownie wyglądasz!:)
    Czerwień dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny blog, jedno pytanie. jaka jest twoja waga, wzrost i rozmiar w biodrach ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha jakie to urocze :) 165cm, 59 kilo, rozm. 40 w biodrach :)

      Usuń
  16. świetna sukienka, piękna biżu!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz elegancko i kobieco. ;)
    Lubię tu zaglądać,poczytać i pooglądać fajne stylizacje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Achh która kobieta nie lubi czerwieni? Wyglądasz niezwykle kobieco!

    OdpowiedzUsuń
  19. Sukienka jest bardzo ładna i kobieca:) Mam słabość do koloru czerwonego:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram