On our way to NY

Witajcie Kochani :) Dzisiaj po 17 odlatuje nasz samolot do Nowego Jorku :) Jestem bardzo podekscytowana tą wyprawą, całą noc spać nie mogłam z przejęcia :) Od piątku zaczynamy intensywne zwiedzanie, mamy baaaaaaaaaaardzo długą listę miejsc, które chcemy zobaczyć :) Oprócz Nowego Jorku planujemy też jednodniowe zwiedzanie miasta Washington :) Mam nadzieje, że uda mi się codziennie wieczorem napisać dla Was parę słów na blogu i puścić trochę zdjęć :) Śledźcie mój FP bo tam na pewno codziennie będzie pojawiać się masa zdjęć wrzucanych z telefonu :) A teraz uciekam zamykać walizkę i ruszamy w drogę a Was zostawiam z paroma fotkami z pakowania :) Nie jest ich dużo ale coś tam możecie zobaczyć :) Buziaki i do usłyszenia!

P.S. Kocham Cię Krzysiu :* 










Ściskam Was mocno! <3

12 komentarze:

  1. świetna biżuteria i bluza od Maff ;)

    ...udanego zwiedzania...

    OdpowiedzUsuń
  2. O ty jestem zazdrosny :) Miłego pobytu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Baw się dobrze Magda:) Będę sprawdzać Twój Instagram;)

    OdpowiedzUsuń
  4. oo to właśnie teraz planowo odlatujesz :)! Udanego pobytu! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłej Zabawy .! <3
    Ładna biżu :33
    Masz Genialnego ;3 tego bloga .! <3
    Świetne zdjęcia , mega wpisy :33
    Rewelacja, a mi było by miło gdybyś zajrzała do mnie :
    http://everyday-smart.blogspot.com/
    Liczę na miły komentarz , oraz nowego obserwatora .
    Próbuję dotrzeć do 200 obserwatorów . Będę wdzięczna za pomoc

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ci zazdroszczę;) No to udanej podróży i wielu pozytywnych wrażeń;)
    F.

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszczę wypadu;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja. To jedno z tych miejsc, ktore trzeba odwiedzic :) Udanego urlopu zycze xx

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram