Manhattan by night

Hej Kochani :) Zmęczenie bierze górą i nie mam niestety wieczorami siły dodawać postów bo najzwyczajniej w świecie oczy mi się zamykają i usypiam z laptopem w ręce! Codziennie jesteśmy na nogach od samego rana do późnego wieczora i teraz już wiem o istnieniu dziwnych mięśni na moich nogach bo wszystkie one mnie bolą!! W niedzielę wieczorem wybrałyśmy się na wybrzeże aby zobaczyć Manhattan nocą :) Widok był nie do opisania! Zdjęcia nawet w połowie nie oddają uroku, czaru i magii tego miejsca! Miałyśmy ze sobą koce, grzańca, statyw  i aparat - pakiet idealny hihi Spędziłyśmy tam jakieś dwie godziny, przemarzając przestrasznie ale co tam! Ten widok był warty wszystkich poświęceń! Poniżej parę zdjęć i ja idę się kąpać i biegniemy dalej zdobywać Nowy Jork:) Buziaki 

Hi there guys! Today some photos of Manhattan by night! Enjoy! kisses :* 








Coat - F&F
Poncho - Cubus
Skarf - Reserved
Jeans - Big Star
Bag - Mohito 

14 komentarze:

  1. Zdjecia cudowne ale widac ze wymeczone jestescie okrutnie:)
    U mnie z kolei prawie 40C w cieniu;)
    3majcie sie i pozdrawiam**Powodzenia w zdobywaniu NY**

    OdpowiedzUsuń
  2. wow:) ale pieknie ! piekne zdjecia;):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach nic tylko zazdrościć :) Cudowne widoczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana następnym razem przemyć mnie tam w walizce <3

    OdpowiedzUsuń
  5. The skyline is so pretty at night, great photos!

    OdpowiedzUsuń
  6. I hope you're enjoying Manhattan!! Love the photos :)

    xoxo Alison
    www.stylingmylife.com

    OdpowiedzUsuń
  7. mmmm ależ klimatyczne zdjęcia, niezwykłe kolory nieba, te chmury i budynki w tle - pieknie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudneee :D http://modaluxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram