Kosmetyki Simple Beauty

Witajcie :) Dzisiaj mam dla Was krótką recenzję :) Mniej więcej dwa tygodnie temu dostałam paczuszkę od firmy SimpleBeauty z kilkoma uroczymi kosmetykami do przetestowania :) Jest to firma, w której ofercie znajdziemy mnóstwo kosmetyków kolorowych oraz bardzo duży wybór lakierów do paznokci. Byłam bardzo przyjemnie zaskoczona cenami kosmetyków, bo są na prawdę niskie a jakość na szczęście jest na bardzo przyzwoitym poziomie :) Poniżej możecie poczytać moje opinie na temat poszczególnych kosmetyków :) Sklep internetowy znajduje się pod adresem a linki do produktów znajdziecie pod każdym opisem. Miłego czytania! 

P.S. Pakowanie się no Nowego Jorku idzie mi jak krew z nosa! Nie wiem jaka będzie pogoda przez te 10 dni, wiec nie wiem jakie buty zabrać i jakie okrycie wierzchnie wybrać (płaszcz? kurtka?gruba marynarka?aaaaa!!) Postaram się porobić parę zdjęć z mojego żmudnego pakowania się, co byście wiedzieli mniej więcej po postanowiłam ze sobą zabrać :) 20 kilo to tak mało!!! hihi :) Buziaki 


Z wszystkich kosmetyków najbardziej zadowolona jestem z lakierów do paznokci. Mają piękne intensywne kolory i bardzo dobrze kryją płytkę paznokcia. Utrzymują się też długo, bo aż 3 dni do pierwszych odprysków. Zaraz jak tylko dostałam paczkę spróbowałam kombinacji białego lakieru z pękającym granatowym i wyszło przepięknie! Lakiery do kupienia tutaj:


Granatowy pękający tutaj, Brokatowy tutaj , Biały mini tutaj







Intensywnie kryjąca szminka ma tak niesamowicie czerwony kolor, ze aż razi :) Jej wielką zaletą jest zapach, który jest jakiś taki niezwykle kuszący. Niestety szminka dość szybko ściera się z ust, więc w trakcie dnia trzeba nakładać ją wielokrotnie by makijaż był piękny i wyrazisty. Pomadka jest jednocześnie nawilżająca co jest dużym jej plusem :)  Szminka do kupienia tutaj



Hitem nadchodzącej jesieni są grube i wyraziste brwi :) Kredka, którą prezentuje poniżej może się okazać bardzo pomocna przy osiągnięciu zamierzonego efektu. Są dwie opcje kolorystyczne: brązowa i grafitowa. Ja testowałam tą drugą i kolor był idealnie dobrany do moich brwi. Po nałożeniu kredki na brwi, lekko rozcierałam pigment a potem nadawałam pożądany kształt włoskom przy pomocy szczoteczki :) Pierwszy raz miałam przyjemność stosowania takiego produktu i na pewno zużyje tę kredkę w nadchodzącym sezonie :) Kredka do kupienia tutaj.




Kredka i cień w jednym to dopiero wynalazek! Byłam bardzo ciekawa zastosowania tego produktu i muszę przyznać, że jest to fajny pomysł na szybki i efektowny makijaż! Nakładamy jasny matowy cień na całą powiekę a następnie wzdłuż linii rzęs robimy grubą kreskę naszą kredką. Tuszujemy rzęsy i jesteśmy piękne i gotowe! Kredki występują w wielu kolorach i na prawdę mogą nas z rana uratować kiedy zaśpimy! Kredka do kupienia tutaj


Ostatnim produktem, który dostałam był  biały, perłowy cień do powiek. Cień ma intensywny kolor i utrzymuje się na powiece przez kilka godzin bez konieczności poprawek. Jego wadą jest krucha konsystencja. W momencie nakładania cienia na palec czy pędzelek skrusza się przez co nakładamy więcej kosmetyku niż byśmy chciały :) Oczywiście jak już o tym wiemy, wystarczy, że lżej dociskamy cień przy aplikacji i wtedy wszystko jest już dobrze :) Ogólnie ten konkretny cień świetnie nadaje się do wykańczania makijażu - rozświetlenia oka w jego wewnętrznym kąciku. Cień do kupienia tutaj. 


A tak wyglądają kolory produktów w sztucznym świetle :)


Jeśli szukacie tanich kosmetyków to polecam Wam firmę SimpleBeauty. Dawno nie byłam zadowolona z kolorowych kosmetyków w tak przyzwoitej cenie. Ja osobiście lubię mieć dużo, różnych kosmetyków więc często sięgam do sprawdzonych, tanich produktów, by moje makijaże mogły być ciągle różnorodne :) 


 Tutaj możecie polubić FP sklepu na którym bez przerwy ogłąszane są fajne konkursy i promocje :) 



17 komentarze:

  1. ten brokatowy lakier jest świetny! już o dłuższego czasu szukam fajnego, zainspirowałaś :0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem ci, że ja też szukałam lakierów brokatowych i nigdzie nie mogłam znaleźć! Także akurat idealnie się złożyło :)

      Usuń
  2. ooo ja też uwielbiam lakiery, a brokatowy jest nieziemski;) i ta kredka..bardzo interesująca;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Też jestem zachwycona tym brokatowym lakierem :)

      Usuń
  4. great beauty products!love your nails and that awesome lipstick.beautiful colour.
    Join my ZARA BAG GIVEAWAY!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękny kolor szminki!
    zazdroszczę NY, udanego pakowania:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kosmetyki wyglądają bardzo fajnie! Zwłaszcza lakiery i szminka;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę się w wolnym czasie bliżej przyjrzeć tym malowidłom bo uwielbiam nowości:)

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem uzalezniona od lakierow:D

    OdpowiedzUsuń
  9. No matter if sоmе onе seaгches for
    hiѕ nеcessarу thing, ѕo he/she desires to bе аvailable
    that in detail, thus that thing is maintаineԁ over here.
    My web page :: battery operated cars for kids

    OdpowiedzUsuń
  10. First оff I ωant to say terrific blog! I had a quick question that І'd like to ask if you do not mind. I was curious to find out how you center yourself and clear your mind before writing. I have had a difficult time clearing my thoughts in getting my thoughts out there. I truly do take pleasure in writing however it just seems like the first 10 to 15 minutes tend to be lost just trying to figure out how to begin. Any suggestions or hints? Many thanks!

    Here is my webpage :: adult kick and electric scooters

    OdpowiedzUsuń
  11. I enjoy what you guys are up toο. Suсh cleveг wοrk and exposurе!
    Kеep up the fantastic works guys I've incorporated you guys to my personal blogroll.

    My web-site Locksmith Solihull

    OdpowiedzUsuń
  12. It's a pity you don't have a donate button! I'd definitely donate to this outstanding blog! I guess for now i'll settle foг
    book-maгking and adding your RSS feeԁ to
    my Goοgle аccount. I look forward to
    new updates and will share this site with mу Facеbook group.

    Сhat soon!

    Mу pagе: Increase boob size

    OdpowiedzUsuń
  13. Hey would уou mind stating which blog platform you're working with? I'm looking tо start my own blog
    soon but I'm having a tough time deciding between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal. The reason I ask is because your layout seems different then most blogs and I'm looκіng fοr somethіng unique.
    P.Ѕ Apοlogies for being off-topic but Ӏ haԁ to ask!


    Feel free to ѵiѕit my page :: makes boobs bigger naturally

    OdpowiedzUsuń
  14. Hello there! Quiсk question that's totally off topic. Do you know how to make your site mobile friendly? My blog looks weird when viewing from my iphone 4. I'm trуing tο
    finԁ а tеmplаte οr plugin that might be able to fix thіs problеm.
    ӏf you have any гecοmmеndations,
    pleаse share. Cheers!

    my websitе: lose belly fat quick

    OdpowiedzUsuń
  15. Αmazing! Τhіs blog lοоkѕ just liκe my old οne!
    Ӏt's on a totally different subject but it has pretty much the same layout and design. Great choice of colors!

    Feel free to surf to my web-site How to get bigger Boobs naturally

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram