keep on going

Witajcie Kochani :* Każdy lubi sobie poczytać mądre kobiety :) Zawsze lubię sprawdzić co inne doświadczone, błyskotliwe i zabawne dziewczyny mają ciekawego do powiedzenia. Dzisiaj przeczytałam ostatni wpis blogerki aka Tattwa (tutaj do poczytania) o naszej rodzimej blogosferze. Zgadzam się z większością kwestii zawartych w tekście a zwłaszcza ze wzmianką o armii klonów powiększającej się z każdym dniem :) Czy tylko ja zauważyłam to, że na co drugim blogu w ostatniej stylizacji pojawiła się kurtka czy koszula moro??? Na każdy sezon przypada kilka/kilkanaście nowych trendów a u nas jak jeden Bóg  większość blogerek wygląda w tym samym czasie tak samo! Nie wiem z czego to wynika czy jest to efekt domina, bo skoro jedna dziewczyna wygląda w tym fajnie, to wszystkie uważają, że będą? Ja też pewnie sobie kupię podobną kurtkę ale nie mam potrzeby pojawić się w niej na blogu za dwa dni, żeby załapać się na falę uwielbienia czytelników :) Czy za miesiąc będzie ona mniej modna czy mniej na czasie? Zastanawia mnie czy tylko ja to widzę, czy Wy też to widzicie? Tattwa napisała także "Jednak warto zadać sobie pytanie - czy gdyby Twój blog zniknął dzisiaj z sieci, dałoby się go zastąpić w ciągu 15 minut innym, prawie takim samym?" Ja ciągle zadaje sobie podobne pytanie i mam cichą nadzieję, że nie :) Ostatnio czytelniczka napisała mi, że jestem inna i w sumie taka niemodna bo noszę inne rzeczy niż pozostałe blogerki. Otóż dla mnie był to komplement! Myślę, że gdyby każda blogerka pytanie Tattwy regularnie sobie zadawała, byłoby więcej różnorodnych stylizacji do oglądania na naszych pięknych blogach :) A teraz zostawiam Was z nowymi zdjęciami, na których jestem w mega wygodnych sneakersach, które są na co drugim blogu bo przecież nie mogę być  taka całkowicie niemodna hihi :) Buziaki i pozdrawiam! :* 

Hi guys! Today a black&white set with my favourite peplum top and my new lovely and realy comfortable black sneakers! :) Kisses :*
















photos by Asia Maślanka

Peplum top - Monashe.pl do kupienia tutaj
Leggins - TBSport.pl  - do kupienia tutaj a także inne rzeczy w sklepie allegro tutaj i tutaj
Sneakers - deezee.pl - do kupienia tutaj
Necklace&bracelet - presents
Glasses - bought from another blogger :) 


34 komentarze:

  1. genialne zdjęcia.
    obserwujemy? ja już gotowa :)
    http://www.canndrra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Co za uroda ! Piękna jesteś !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie połączyłaś te buty z taką raczej elegancką bluzką i naszyjnikiem:) Okulary piękne oczywiście(to jedne z tych modnych;p)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj kurcze, zapomniałam o okularach! Dwie modne rzeczy w jednym zestawie, no plus baskinka (must have totalny!) to w sumie trzy! Źle się dzieje, oj źle się dzieje! hihi

      Usuń
  4. you look gorgeous
    http://shana-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. you look gorgeous
    http://shana-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna bluzeczka :) Świetny blog.


    Obserwuję :)
    Zapraszam: youlkafashion.blogspot.com będzie mi niezmiernie miło :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. No wiesz, ja mam takie zdanie na przykład o tych butach, które masz na sobie. To własnie je widzę teraz na każdym blogu i potem zlewają mi sie one w jedną całość. Ale fakt, twój blog (i stylizacje) często się wyróżniają.
    Mam nadzieję, że moje też, ale to pewnie ze względu na to, że noszę XL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się totalnie, sneakersy są wszędzie :) No niestety nie jestem w stanie oprzeć się niektórym rzeczom ale nie chodzi mi o to, żeby rzeczy się nie powtarzały na blogach w ogóle, tylko dziwi mnie to, że konkretne rzeczy pojawiają się na większości blogów tym samym czasie i tak jak mówisz zlewają się w jedną całość!

      Usuń
  8. Fajnie wyglądasz :) Ja uważam, że nie obowiązkowo ubierać to co modne, a ubierać się należy oryginalnie i pomysłowo, trzeba mieć własny styl. Oczywiście, że śledzić za modą jest dobrze, ale to nie znaczy, że trzeba ubrać się jak wszyscy.. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się. :)Cos a'la sportowa elegancja. :)
    http://weraindisney.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. baskinka i adidasy na koturnie to przeciez aktualne trendy :P
    wybacz, nie mogłam sobie podarowac tej drobnej uszczypliwości :D też czytałam ten teskt, bardzo fajny, ale jeżeli chodzi o tój tekst z armią klonów - zauważ, że tattwa napisała, że tpo co widać na blogach nie rpzedkłada się na to, co widać na ulicach... Jeżeli nawet co druga blogerka pokazuje się w parce moro, to wcale to nie znacyz, że wszytskie dziewczyny na ulicy się tak pokazują... mi sie te kurtki moro podobają, ale też torchę z przekory nie lubię mieć tego, co wszyscy i pewnie, jeśli w ogóle zdecyduję się na zakup, to na blogu pokażę dopiero za jakiś czas jak już minie szał :)

    aaaaa jeszzce co do twojej stylizacji - bardzo mi się podoba cały zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alez ja sie z tym totalnie zgadzam;)) pisząc o armii klonów mam na myśli blogerki modowe a nie dziewczyny spotykane na ulicy ;)) o tym jest moj tekst ;)) Co do baskinki i sneakersow to nie da sie ukryć ze to modne połączenie ;) czasem nawet i ja bladze hihi ;))

      Usuń
  11. Biały i czarny this is it :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kurcze ale masz seksowna pupcie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. genialne zdjecia;) etz sie zastanawiam nad tymi butami, tylko ona widze,ze raczej pasuja do sposrowtych rzeczy i musze to ejscze przemyslec;)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna bluzka z baskinką, a zdjęcia sa piękne!

    Zapraszam: http://magdallenastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękny top :)


    http://newlifewithfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. To prawda, że jest pewne bum na jakiś trend. Być może dlatego, że środowisko blogerek tak na siebie oddziałuje..
    Baskinka jest świetna:)
    Ja ten trend uwielbiam i go nie wyprę, choćby nie wiem co!!

    OdpowiedzUsuń
  17. obowiązkowy post z krytyką zawistnych/pazernych/kopiujących-jedna-od-drugiej szafiarek (niepotrzebne skreślić) - checked:) ja to się Wam dziewczyny dziwię, że w ogóle Wam się chce deliberować nad takimi pierdołami. tematyka Twojego dzisiejszego postu przewija się na blogach tak samo często, jak wspomniane kurtki moro albo inne hity blogosfery;) żeby nadmiernie nie offtopować, to napiszę jeszcze, że pasuje Ci połączenie bieli i czerni, fajnie podkreśla Twoją zimową urodę. pozdrawiam - sandra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest post z krytyka tylko wyrażenie mojej opinii ;) daleka jestem od obrażania innych, co nie oznacza, ze jeśli mi sie coś nie podoba, to nie mogę o tym otwarcie napisać ;)) Pojęcia nie miałam, ze dziewczyny tez już o tym pisały ;) to dobrze, im wiecej tym lepiej ;) może sie coś zmieni ;))

      Usuń
  18. świetnie połączyłaś baskinkę ze snikersami:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cześć cześć, śledzimy siebie nawzajem i mam do Ciebie wieeelką prośbę: skomentuj ten post: http://szelkaszel.blogspot.com/2012/04/fashion-week-poland-2004.html Będę niezmiernie wdzięczna, bardzo mi na tym zależy. Jeśli masz chwilkę to pokomentuj też resztę postów z FW a na pewno jakoś się odwdzięczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow! super look i takie piękne zdjecia!! Rewelacja:) Asia

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja niczego innego tutaj nie widze, buty, baskinka, ponizsze rzeczy widze u inbnych szafiarek, wiec z tym wyroznieniem przesadzilas, i podpisuje sie pod anonimem kilka stopni wyzej, jest was miliony, tez swiat nie jest zarezerwowany tylko dla wybranych, postanowilas byc szafiara i nia jestes, ja postanowilam byc gitara i gram, powodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tej stylizacji nie chodziło o to by pokazać jaka jestem inna od innych szafiarek ;)) chodzi o ogół stylizacji ;) jak sama napisałas jest nas miliony a jednak na wielu blogach pojawia sie prawie to samo w tym samym czasie ;) dlatego nawołuje do różnorodności ;))

      Usuń
  22. Śliczne zdjęcia! Kwitniesz! Świetne połączenie elegancji i sportowego stylu!

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  23. zawsze lubiłam jednolite sneakersy, ale te bardzo mi się spodobały! I połączenie ich z tą bluzeczką jest genialne! ,3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram