feel like a woman wear a dress

Witajcie Kochani :* Marka Simple zaprojektowała tak piękną kolekcję na jesień zima 2012, że mogłabym w ogóle nie wychodzić z ich sklepów! Uwielbiam tę markę i chociaż, są oni znacznie drożsi niż inne sieciówki warto trochę poodkładać by kupić sobie coś u nich w sklepie. Ubrania są świetnej jakości, rzeczy które mam od 6/7 lat w szafie nadal wyglądają tak jak gdybym kupiła je wczoraj :) Najnowszą kolekcję możecie zobaczyć tutaj. Tymczasem ja mam właśnie na sobie prostą, bawełnianą sukienkę z ich letniej kolekcji :) Prawda, że fajna? Ściskam Was mocno i pozdrawiam! M. :*










Dress - Simple
Heels - Wysokie Obcasy
Watch - Aldo
Necklace - a present 

25 komentarze:

  1. super kiecka. Trochę workowata, ale jednak super

    http://newlifewithfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ma taki prosty, workowaty krój, ale na co dzień fajnie się chodzi :)

      Usuń
    2. zawsze można ścisnąć paskiem i od razu workowaty kształt stanie się mega kobiecy ;))

      Usuń
    3. Próbowałam ale napis częściowo niknie a i pod paskiem robi sie odstajaca faldka ;) po prostu ta sukienka taka jest i już ;)

      Usuń
  2. świetna ale troszkę za długa jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez uwielbiam ubrania z Simple, ale ich ceny juz zdecydowanie mniej... Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna sukienka! Dzisiaj przechodziłam obok sklepu Simple i aż się zatrzymałam na chwilę, żeby oglądnąć wystawę :) Niestety nie miałam czasu, żeby wejść, ale może następnym razem...

    OdpowiedzUsuń
  5. ale sukienka! chcę taką! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie kieca jest mega!Sama bym chętnie w taką wskoczyła:)

    OdpowiedzUsuń
  7. genialna sukienka i zegarek:)

    zapraszam serdecznie do mnie na KONKURS;)

    do wygrania wybrana para butów;)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wg mnie troszkę niestety pogrubia cię ta sukienka :/
    A kolekcja mi się podoba. Szkoda, że nie na moją kieszeń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę się nie zgodzić :) ale czasem trzeba to olać:)

      Usuń
  9. Tez lubię Simple, zawsze coś można tam ciekawego u nich wyszukać. Ceny faktycznie dość wysokie, ale alternatywą może być outlet - ceny zdecydowanie przyjemniejsze ;-)
    Sukienka wraz z dodatkami podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna sukienka i wspaniałe buty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Osz kurcze, ale świetna sukienka! :) W sumie trochę przypomina mi podkoszulek, ale pewnie przez ten krój. Złota myśl rewelacja.

    Pozdrawiam serdecznie! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. no dobra- pełna zazdrość! sukienka jest wyśmienita.
    dziękujemy za odwiedziny!!

    lena

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna jest ta sukienka i pomysłowa ;-))

    OdpowiedzUsuń
  14. wg mnie beznadziejna, napis obciachowy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram