back to school

Witajcie :* Całą niedzielę spędziłam na przeszukiwaniu szafy i decydowaniu co się jeszcze przyda, co można przerobić a co można wystawić na sprzedaż :) No i natknęłam się na tą sukienkę :) Kupiłam ją dokładnie na drugim roku studiów co wydaje się być jakiś tysiąc pięćset lat temu haha No i właśnie wczoraj jakoś tak mi się spodobała, że oczywiście od razu w nią wskoczyłam i cały dzień w niej biegałam :) Akurat była wczoraj obłędnie piękna pogoda a i nie miałam nic formalnego do zrobienia, więc mogłam sobie w niej cały dzień pomykać :D A do niej założyłam moje nowe, najpiękniejsze w świecie, przeźroczyste szpileczki! Uwielbiam je!! Kto by pomyślał, że buty z plastiku mogą być takie wygodne????!!!!  :D Buziaki :*









Blouse - Cubus
Dress - Veromoda
Belt - Local store 
Heels - Sequinshoes.pl do kupienia tutaj
Ring - Aldo
Glasses - NewYorker 

18 komentarze:

  1. You look gorgeous
    http://shana-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. te ogrodniczki/sukienka jest piękna! ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie nie i jeszcze raz nie!!! Kompletne modowe faux pas!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popełniam je codziennie więc wcale się tym nie przejmuje :))

      Usuń
  4. Piekne są te szpileczki, chociaż ja wolalbym takie bez paska wokół kostki:) a Sukieneczka też niczego sobie:) Fajnie! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne te szpilki! przymierzam się, żeby je kupic.

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa stylizacja :)♥
    zapraszam do siebie.
    nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Po pierwsze pogrubia, po drugie trochę to infantylne. Szpilki wydłużają sylwetkę więc na plus

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam oj tam :) a dlaczego miałabym się nie ubierać frywolnie czy infantylnie? Nie mam jeszcze 50 na karku :) rok ma 365 dni i każdego dnia trzeba szaleć! Życie jest jedno! Pozdrawiam! :*

      Usuń
  8. Hej:) chciałam powiedzieć, że podziwiam Cię za Twoje podejście do własnego wyglądu i figury. Nie poddajesz się presji bycia super szczupłą, podkreślasz swoje kształty i jesteś z nich dumna. Pokazujesz, że można być piękną nie tylko w rozmiarze xs :)
    Podoba mi się też Twoje podejście do ubrań - nie starasz się być na siłę wystylizowana, nie ubierasz się jedynie w to, co modne. Masz swój styl i to jest super! :) jednym się podoba, innym nie, ale dzięki temu wyróżniasz się z tłumu kościstych panienek ubranych w takie same ubrania. Myślę, że Twój blog jest jednym z najlepszych blogów szafiarskich właśnie dlatego, że nie próbujesz się na siłę wyróżnić, na siłę być modna - jesteś po prostu sobą.
    Gratuluję, nie zmieniaj się! :)

    Pozdrawiam, Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci bardzo Izo :) Bardzo mi się zrobiło ciepło na sercu <3 cieszę się, że rozumiesz co mi w duszy gra :) P.S. Nie planuję się zmieniać hihi :)) Ściskam mocno! :)

      Usuń
  9. bardzo fajny zestaw , świetnie sie prezentujesz

    OdpowiedzUsuń
  10. Te buty są świetne!!!
    PS. Zapraszam na http://make-me-trendy.blogspot.com/ Mam nadzieję, że Ci się spodoba:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram