As days go by

Witajcie Kochani :* Przepraszam, że tak rzadko pojawiają się ostatnio posty na blogu, ale po prostu nie mam czasu na robienie zdjęć a nawet na pisanie postów! Wyjątkowo intensywne te moje tegoroczne wakacje! Dzisiaj stylizacja z chłodniejszych dni, w moich ostatnio ulubionych spodniach! Kochani, czas przelatuje mi między palcami! Nawet nie wiem kiedy uciekają mi całe dnie i nim się obejrzę jest ciemno na dworze! Ściskam Was mocno i do usłyszenia! Buziaki





Top&pants - New Yorker
Heels - deezee.pl
Blazer - SH


16 komentarze:

  1. bardzo fajne spodnie, cały secik świetnie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  2. cudnie wyglądasz, jak zawsze:*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne buty! :)


    GIVEAWAY NA MOIM BLOGU! Wygraj dowolną sukienkę z Mont Affair - zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodnie niebiańskie wyglądają niebiańsko dobrze :))

    OdpowiedzUsuń
  5. superb outfit!i adore tha jacket and those wonderful pants.what a great pattern!

    ENTER MY RING GIVEAWAY HERE: http://www.fashionforlife1.blogspot.gr/2012/08/giveaway.html

    ENTER MY $20 VOUCHER GIVEAWAY HERE: http://www.fashionforlife1.blogspot.gr/2012/07/retro-dress-outfit-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  6. jak zawsze suuuuper;) a buciki genialne;)

    zapraszam:)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ale spodnie na Tobie ładnie leżą! A przy okazji - świetne są ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne spodnie! Niestety, na moich 'paróweczkach' by się nie sprawdziły, ale u ciebie super. zazdroszczę nóg!
    Ściskam, Lona

    OdpowiedzUsuń
  9. WYglądasz idealnie, wszystko mi się podoba! Do zobaczenia w sobotę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne połączenie ^^
    niestety mi tez czas bardzo szybko leci :/ po prostu doba dla nas ma za mało godzin :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne są te spodnie, marynarka świetnie do nich pasuje :)
    Dopóki dni mijają Ci na robieniu czegoś konkretnego, to jest dobrze - gorzej, jeśli czas Ci ucieka, bo marnujesz go na nicnierobienie... niestety, ale całe mnóstwo osób tak robi, mnie też się to czasem zdarza, a szkoda życia na to :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Odważne te spodnie :) A cały zestaw mi się podoba. Jest taki pastelowy, lekki. No i szpilki są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  13. love the dyed pants! they look amazing with the blazer,

    xoxo alison
    www.stylingmylife.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram