All you need is love

Dzisiaj obchodzimy z Krzyśkiem drugą rocznicę ślubu :) W związku z tym post będzie miłosny, życiowy, moralizatorski no i może trochę romantyczny :) Bo widzicie tytuł posta jest sentencją według mnie nieprawdziwą i wprowadzającą zamęt w głowach wielu ludzi na całym świecie. Otóż miłość jest rzeczą piękną i wzniosłą ale samą miłością człowiek związku nie zbuduje. Mając obecnie 29 lat muszę przyznać, że miałam szczęście w życiu i było mi dane kochać i być kochaną więcej niż jeden raz. Natomiast dopiero przy Krzyśku znalazłam tą właściwą harmonię między miłością, przyjaźnią, szacunkiem, wartościami, marzeniami, oczekiwaniami, partnerstwem i szaleństwem życiowym. Zawsze byłam kobietą wierzącą w potęgę miłości i nadal tak jest bo bez niej nic nie miało by sensu ale z  mojego doświadczenia wynika, że sama miłość nie wystarcza :) Dlatego też, tak ciężko jest nam znaleźć właściwego partnera na życie! A kiedy się już kocha, ciężko zrozumieć, że nasz partner jest z nami nieszczęśliwy i że chce czegoś więcej. Ja uważam, że każdy zasługuje na coś wyjątkowego w życiu, zasługuje na największe szczęście i sami musimy zadbać o to by to szczęście nas nie ominęło. Dlatego dbajcie o siebie, o swoich partnerów i inwestujcie w budowanie tylko tych dobrych relacji! I chociaż, nie mam absolutnie nic do związków partnerskich, polecam Wam pobieranie się! Może jest to staromodne czy staroświeckie ale na pewno nie jest niepotrzebne i przereklamowane! Moment składania sobie przysięgi jest wydarzeniem tak romantycznym i niepowtarzalnym, że żadne słowa nie są w stanie tego opisać! :) I nieprawdą jest, że ślub nic nie zmienia! Zmienia na lepsze! Bycie żoną jest SUPER COOL :D Przynajmniej u mnie tak jest i nie zamieniłabym mojego męża na żadnego innego faceta :) No dobra gdyby przybyli do mnie jednego wieczora Ian Somerhalder, Shannon Leto, Channing Tatum i Brad Pitt wszyscy razem, w świetnych humorach i chcieli wyciągnąć mnie na kolację to................. hmmmmmmmmm.......... zabrałabym Krzyśka ze sobą i razem z pięcioma przystojniakami poszłabym na wielkie obżarstwo i tańce do samego rana haha :)) Ściskam Was mocno i zostawiam Was z moimi ulubionymi fotkami ślubnymi :) Buziaki

P.S. Kocham Cię mężu :*

It's our second wedding anniversary today! Kisses :* 



Photos by PięknyDzień

28 komentarze:

  1. piekne zdjecia...gratuluje rocznicy i zycze klejnych lat w szczesciu i zrozumieniu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Śliczne fotki :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. super zdjęcia.
    obserwujemy? ja już się dodałam.
    http://amadellaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdjęcia! :)
    Gratuluję rocznicy. Wszystkiego NAJ! :)

    :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia. Szczęścia kochani :-***

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz rację. Często samo uczucie nie wystarcza, a może i też wiele popsuć jeśli kochamy niewłaściwą osobę. Często patrzę na rożne związki i mówię "to musi być miłość", w dodatku ślepa bo ja na przykład nie chciałabym trwać w takim związku, gdzie wiele rzeczy mi nie pasuje. Mam znajomą, którą kiedyś nazywałam przyjaciółką. Narzeka na swojego faceta strasznie, mówi, że jest samolubny i arogancki. Ale stwierdza, że i tak go kocha. Ja raczej nie chciałabym się unieszczęśliwiać takim związkiem.
    Tobie gratuluję odnalezienia tej prawdziwej miłości i faceta, który jest jednocześnie przyjacielem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo trzeba dużo odwagi i wiary w siebie, żeby umieć wyjść z niewłaściwego związku i poczekać cierpliwie na dobrego dla nas partnera :) Mnie mam nadzieję udało się znaleźć szczęście,czas pokarze czy tak właśnie jest :) Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Piękne słowa i równie piękne zdjęcia,gratuluję rocznicy i życzę kolejnych w takim samym nastroju i bez zmiany poglądów :D
    tak trzymaj :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze raz gratuluję ,i oby to było to szczęście na całe Twoje życie! Zycie niestety pisze różne scenariusze i nie można niczego przewidzieć. Ja składając przysięgę małżeńską siedem lat temu też byłam przekonana, że to ten jedyny na całe życie....i obecnie popieram wolne związki."Papierek" niczego nie zmienia ale wspólne życie tak. Ps. ślicznie wyglądaliście, Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety tak też bywa, ja nigdy nie zakładam, że coś jest na zawsze :) Trzeba być szczęśliwym tu i teraz :) Bo tak jak mówisz przyszłość to jedna wielka niewiadoma :)

      Usuń
  9. Wzruszający post . Pięknie powiedziane .
    Gratuluję Wam i życzę dużo szczęścia i miłości :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne słowa i fantastyczne zdjęcia!:)
    Jeszcze raz wszystkiego dobrego dla Was:*

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne zdjęcia! gratuluję i życzę dużo miłości!

    OdpowiedzUsuń
  12. piekna zdjecia;) gratulacje;)

    duuużo miłości:)

    U mnie KONKURS;) do wygrania buty;)

    http://vixen1990.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jej aż mi się łezka zakręciła w oku, jak Ty to wszystko pięknie napisałaś i mądrze! To prawda, że miłość nie wystarcza, na samej miłości związek na całe życie ciężko zbudować. Przeeeecudowne zdjęcia, piękne :)))))) Pozdrawiamy kochana :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje - post pisany prosto z serca :) Buziaki

      Usuń
  14. ostatnie zdjeic ejest swietnie, jak w starym kinie;-)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Jej jak cudnie! Aż mam dreszcze:)
    pięknie wyglądaliście, życzę Wam wiele wiele szczęścia<3

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejkuuuu, cudne te zdjęcia! Tez marzy mi się taka sesja ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgadzam się z Tobą, że nie tylko miłość (czy stan zakochania) jest najważniejsza. Ja do mojego męża nadal mówię Chłopaku, bo to jest mój Chłopak, moja druga połówka, mój rozsądek i mój motywator. Mój PARTNER z którym idealnie się zgrywam, uzupełniam i wzajemnie napędzam do realizowania marzeń. Życzę Wam szczęścia i takiego zrozumienia do końca życia! I oby takich par było więcej.

    Do prawdziwej miłości trzeba dojrzeć - nie każdy kto bierze ślub rozumie na czym ta miłość polega. A szkoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że nie tylko ja mam takie nieromantyczne poglądy hihi :) Trzeba swoje przeżyć, żeby móc to zrozumieć :) Pozdrawiam i również życzę Wam szczęścia! Buźka

      Usuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. ale jesteście idealni ;oo
    Gratuluję Kochana! Miliona takich rocznic przepełnionych miłością - tą zdrową i rozsądną, którą odkrywać będziecie każdego dnia i która pozwoli wam zrozumieć jak ważnym uzupełnieniem siebie jesteście! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia!!:D Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. I ja się zdecydowałam! Jestem w Twoim wieku, a slub "dopiero" za 9 miesięcy. I tak naprawdę jedyne czego nie mogę się doczekać to przysięgi w kościele. Gdy staniemy przed Bogiem, przy świadkach, najbliższych, przyjaciołach, rodzinie a mój ukochany wyszepta do mnie słowa przysięgi małżeńskiej...to będzie najszczęśliwszy dzień w moim życiu. I tak samo jak Ty uważam, że każdy powinien dbać o swoje szczęście, a miłość to jedyna wartość o którą warto walczyć. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram