A beautiful day

Witajcie :* Dzisiaj mam dla Was przepiękną sesję, której autorką jest moja przyjaciółka Asia :) Ponieważ włączył mi się narcyzm totalny to przedstawiam Wam dzisiaj w poście jakiś milion zdjęć, bo po prostu wszystkie mi się podobają!! :) Sukienka pochodzi ze sklepu TBSport  i nie dosyć, że jest zrobiona ze świetnego, miekkiego w dotyku materiału to jeszcze idealnie się układa! Jej przepiękny kobaltowy kolor będzie hitem nadchodzącej jesieni! Do sukienki dobrałam pasek - baskinkę firmy Simple (niestety trochę się gniecie) i naszyjnik z h&m - założony dla odmiany łańcuszkami z przodu :) Dobór butów był dla mnie oczywisty - pół-przeźroczyste szpileczki już dawno skradły moje serce więc ciągle je noszę! :) Dosyć tego gadania, zapraszam do oglądania i komentowania :) Buziaki :* 

Hi guys! Today a photoshot by my friend Asia. I'm posting so many photos as I just love them all! Kisses :* 
















Photos by Asia Maślanka 


Dress - TBSport do kupienia tutaj  a także inne rzeczy w sklepie allegro tutaj i tutaj
Belt - Simple e-store
Necklace - h&m
Bracelet - a present
glasses - New Yorker
heels - sequinshoes.pl do kupienia tutaj

27 komentarze:

  1. świetnie wyszłaś! super zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczna sukienka;)

    pozdrawiam;)

    http://vixen1990.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna ta sukienka (choć ja bym paska nie dodawała), słyszałam same pozytywne opinie o tym sklepie. Faktycznie te szpileczki pasują idealnie

    OdpowiedzUsuń
  4. You look stunning,Gorgeous look
    http://shana-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. I love your blog,if you want come to my blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie Ci w tej sukience!!! Kolor jest idealny dla Ciebie!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny ten pasek, a ten kolor jest rewelacyjny dla Ciebie. Dobrałabym tylko krótszy naszyjnik.

    OdpowiedzUsuń
  8. sukienka super, piękny kolor, ale ten pasek strasznie dziwny :P

    OdpowiedzUsuń
  9. sukienka pięknie na Tobie leży! Zachwycona jestem paskiem, taki niby "drobiazg" a odmienił całośc, świetny jest! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia faktycznie piękne:) Kobalt uwielbiam, więęc sukienka zyskuje u mnie dodatkowe punkty:) A ten pasek jest genialny! Niby prosta rzecz, ale jaka pomysłowa i ciekawie urozmaicająca stylizację:) Cudnie, wszystko cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne te zdjecia :) Wygladasz na nich naprawde zjawiskowo :) Baskina swietna <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna zdj, piękna Ty, a sukienka jakby na Ciebie szyta! UwielbiamTB_sport ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne foty i Ty na nich:)A te na których leżysz na trawie ...jesooo to spojrzenie!:]
    Sukienka jest świetna-pasek,który dobrałaś jest miłym zaskoczeniem-jeszcze tak nie wiedziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia, pasek zachwyca <3
    ___
    Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie organizowanym na moim blogu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Hi dear :) I love your blog! Would you like to follow each other? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. cały czas mam ochotę na te buty, ale chyba już mi się nie opłaca ich kupować

    OdpowiedzUsuń
  17. Looooooveeee your dress. Truly amazing!!

    Christina xxx
    http://2stylemates.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne zdjęcia. Koniecznie wywołaj je sobie w dużym formacie. Najlepiej na płótnie. Szczególnie 4 i 14 są przepiękne.
    Pozdrawiam Kissiak (www.kissiak.bloog.pl)

    OdpowiedzUsuń
  19. ale piekne zdjęcia! wspaniele wygladasz:) aaa sukeinka boskaaaa:)

    pozdrawiam:):)


    vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia, bardzo podoba mi się kobaltowy kolor sukienki, a także wizaż. Znakomicie udało Ci się wyeksponować atuty Twojej sylwetki, a to jest cholernie cenna umiejętność :D Pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram