Voices

Witajcie :* Oglądam właśnie swoje zdjęcia z soboty i odzywają się we mnie dwa modowe sumienia: pierwsze to to rozsądne, które wybiera ciuchy ładne i spokojne, dobrane do mojej figury i drugie sumienie - to bardzo zwariowane, które dyktuje mi wybór szalonych rzeczy, które są do mojej figury zazwyczaj niedopasowane :) I toczy się w mojej głowie rozmowa (częściowo po angielsku, żeby dodać tej sytuacji dramatyzmu!) 
Pierwsze: Madzia, bój się wszechświata, co sobie myślałaś kiedy wybierałaś ten wielki sweter i te spodnie w ciapki??? Przecież to Cie pogrubia! 
Drugie: Co ty gadasz, wyglądam zajebiście! :) Kup sobie inne lustro, takie wyszczuplające to będzie Ci lepiej  haha :)  A teraz spadaj i daj mi oczarować męża moimi seksi kształtami! :D  He likes it! :D 

No to teraz wiecie już, że jestem lekko zwariowana, słyszę głosy w głowie i w ogóle trochę nie teges haha :) Buziaki :* 











Sweater - Sh
Pants - NewYorker
Heels- Bershka


29 komentarze:

  1. Sweterek śliczny ;)
    Pozdrawiam KK

    OdpowiedzUsuń
  2. cudnie :)
    obserwujemy? ja już się dodałam.
    http://amadellaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten sweter jest niesamowity! I jego kolor <3
    http://lovehaberdashery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. amazing look!love the pants and the top!great shoes too.pastels are the best.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie piszesz :) fajowska babka jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. podobasz mi się w tym wydaniu! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. hahaha, w kwestiach ciuchów to znam ja takie rozmowy samej ze sobą w głowie :D haj fajf! :D
    spodnie są świetne i bardzo fajnie z nich wyglądasz :P

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz świetnie, zdecydowanie pasuje do cb ta stylizacja. a moda, ciuchy są po to, żeby się w nich dobrze czuć ;) pozdrawiam

    http://il-specchietto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. mnie bardzo , bardzo , w takim wydaniu zdecydowanie bardzo, nawet bardziej niż te wcześniejsze... i jeszcze te głosy w głowie :)))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Przesliczny jest ten sweter- i kolor fajny, i wzór ciekawy;)

    OdpowiedzUsuń
  11. masz przepiękny sweter! ;O <3

    OdpowiedzUsuń
  12. według mnie sweterek genialny, a w szpilach się zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. przepięknie wyglądasz, uwielbiam ten set! pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Żeby luźny sweter był tak seksowny...chyba tylko dzięki Tobie.
    Świetnie się w nim prezentujesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach dziekuje, ale myślę, że generalnie wiele kobiet wygląda seksi w takim swetrze :)

      Usuń
  15. Fajny sweterek ;D Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie jestem fanką szpilek a tu proszę - łi lajk yt!
    Ściskam, Lona

    Ps. Widzimy się na spotkaniu śląskich blogerek w sobotę?

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie :)) Sweter i szpilki na WIELKI plus :) Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Madzia, słuchaj tych głosów, bo zestaw jest zajebisty! Spodnie są idealnie i wcale Cię nie pogrubiają, już CIę wczoraj zlajkowałam na modnej polce w tym zestawie, jest super!

    OdpowiedzUsuń
  19. Hi! I just start this amazing blog that is gonna change your life!!
    Well, jaja maybe not, but surely you like it:
    http://mon-whatsshewearing.blogspot.com/
    PS: Follow if you like it :)
    PS: Ur heels are AMAZING!

    OdpowiedzUsuń
  20. I love this sweater! I love it when sweater hang over one shoulder -- such a great relaxed look :)

    xoxo Alison
    www.stylingmylife.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz super!Swetrzycho,portki i szpile-połączenie idealne i jak najbardziej dla Ciebie:]Podkreśliłaś zgrabne nogi,odsłoniłaś sexy ramię-dla mnie bomba i już:*

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystko idealnie pasuje do Twojej figury.
    Świetne kolory !
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne kolory i wgl wszystko <3 Zapraszam na bloga http://mint-leopard.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram