sexy beast


Witajcie Kochani :* Jak już pisałam niedawno, przeżywam teraz okres akceptacji siebie i swojej figury :)) Ta sukienka jest moją terapią hihi Kocham ją i kocham siebie w niej :) I chociaż jest przeraźliwie obcisła to jednocześnie jest super seksowna i działa niesamowicie na mojego Krzyśka hihi If you know what I mean hahaha Lol :) Tak w ogóle to jestem teraz z Asia w Szczyrku na babskim wypadzie i odpoczywamy i relaksujemy się na maksa :)) Życie jest piękne! Ściskam Was mocno i do usłyszenia :*

Hi guys :* Today a very sexy version of me! Hope you like the dress! My hubby sure does! haha Lol Kisses :* 








Dress - areyoufashion.com do kupienia tutaj
Heels- Centro
Necklace - Forever 21
Ring- Allegro.pl
Glasses - Bought on vacation

28 komentarze:

  1. Szaaaaaaaał! wyglądasz przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdyby sukienka miała jeszcze dekolt w kształcie V byłaby perfekcyjna, ale i tak pięknie modeluje profil i wcięcie w talii. Bardzo dobry wybór !

    OdpowiedzUsuń
  3. Talia wyglada w niej niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wooow sliczna ta sukienka;)

    zapraszam:)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta sukienka jest wyrąbana w kosmos!

    OdpowiedzUsuń
  6. ta sukienka jest OBŁĘDNA!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie Ci Madziu w tej sukience, bardzo seksownie, idealnie do Twojej figury :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, wyglądasz pięknie w tej sukience, tak kobieco!! :))
    Piękna biżuteria.

    Pozdrawiamy :*

    OdpowiedzUsuń
  9. No bo jest sexy!Pięknie Kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  10. mega sexownie wyglądasz! :)
    ja niestety chyba nigdy nie zaakceptuję swojej figury, może jak zrzucę 10 kg.. nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę samoakceptacji!

    OdpowiedzUsuń
  11. this dress is so great!so chic!love your jewelry too!

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądasz przecudownie w niej :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam czytać Twoje posty, zawsze rozwalają mnie na maksa, chyba nawet jeszcze bardziej niż "outfity" - if you know what I mean, hihi, haha, xD !!!11

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie, że ktoś dostrzega moje wysiłki literackie :)) xoxo

      Usuń
  14. nie dziwię się, że mąż reaguje z entuzjazmem ;)
    Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  15. WYglądasz świetnie, ta kiecka idealne na Tobie leży!

    OdpowiedzUsuń
  16. sukienka przecudownaa!! ;) Też taką chcę, noo!:)
    pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  17. What a pretty dress! I love this type of material - -I always feel so sexy in it!

    www.stylingmylife.com

    OdpowiedzUsuń
  18. wow ale wyglądasz :) nooo paszczęke mam otwarą i nie mogę zamknąć :)
    świetnie kochana :)
    zastanawiałam się nad kupnem tej sukienki :) możesz mi napisać jaki rozmiar zamówiłaś i jak jest z jej długością tak naprawdę??
    buziaczki
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo seksownie wyglądasz;) Sukienka idealnie podkresla Twoją figurę, bomba!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. nie dziwię się, że ta sukienka działa na twojego faceta, jest naprawdę boska :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna sukienka :) wyglądasz w niej bardzo seksownie ;) podrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. woooow! ale ty masz figurę! bosko wyglądasz Madziu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki hihi To ta sukienka, wiesz :)

      Usuń
  23. Świetna kiecka, nie dziwię się mężowi ;).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram