lace dream

Hej :* Dzisiaj ja cała w koronce :) Sukienkę znalazłam w h&m dziale dividend i od razu pokochałam :) Zdjęcia jakoś nie odzwierciedlają jej piękna i uroku :) Pomarańczowa warstwa jest neonowa a biel śnieżno biała :) i wisienką na torcie są pięknie wyeksponowane plecy :)) Ciekawa jestem czy i Wam się ona spodoba tak bardzo jak mnie:) Ściskam Was mocno i życzę udanego, szalonego weekendu! :) Buziaki M. :* 

Today my beautiful lace dress from h&m! Isn't it just perfect? Have a great weekend! Kisses :* M.











Dress - h&m
Belt - Local Store
Sandals - Wysokie Obcasy
Bracelet - punkklimaty.pl
Ring - h&m
Bra - Triumpf
Glasses - Bought on holidays
Nails - Silcare.pl

21 komentarze:

  1. wow, jest piękna! przeszkadza mi tylko ten wystający biustonosz, ale to taki mały delatl. sukieneczka jest prześliczna, także innych rzeczy się nie czepiamy! ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie się wydaje to takie seksowne :)) Z resztą nie lubię tych co mają listwę całą z siliconu bo w upalne dni się to nie sprawdza a bez biustonosza to w ogóle nie ma opcji :))

      Usuń
    2. A mnie ten wystający biustonosz kojarzy się ze stylem Carrie Bradshaw(którą uwielbiam!) i wcale mi nie przeszkadza:D Sukienka jest świetna,ślicznie Ci w niej:):*

      Usuń
  2. Podoba mi się motto na Twojej stronie,to autorstwa Twaina.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna sukienka. Genialnie uszyta z tyłu!

    OdpowiedzUsuń
  4. jejuu ale Ty słodziutko wyglądasz w tej sukience <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Złoty pasek świetnie komponuje się z sukienką, jest pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=7693113
    polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka prześliczna. BTW. zauważyłam cytat 30STM (właściwie fanki z teledysku CTTE) i jak zawsze napawa mnie to wielką radością. :) Słuchasz ich? Ja pokochałam ich kiedy byłam małym gimbusem i uwielbiam do teraz.
    Przygotowałam już obiecany konkurs i zachęcam do wzięcia w nim udziału ciebie, jak i twoich czytelników. :) Głos większości zadecydował, że możecie zdobyć biżuterię.
    http://stylemadd.blogspot.com/
    Na razie są tylko dwa zgłoszenia, więc masz ogromne szanse!

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, such a beautiful dress <33 nice post,dear~

    xx,
    www.mai-vhee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo przyjemny zestaw :) cudnie połączyłaś strój z dodatkami , tworząc znakomity efekt :)kolorystyka bardzo przypadła mi do gustu - nic dodać nic ująć :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna sukienka! Nie jestem tylko przekonana do tego czerwonego stanika. Wolałabym to cudne wycięcie zobaczyć w całości!:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram