here I come

Witajcie :* Bodajże w piątek odkryłam cudowną blogerkę Gabi, która oczarowała mnie swoją figurą, urodą, stylem i pozytywnym podejściem do siebie i życia! Wszem i wobec jesteśmy bombardowane chudościa a kobiety o krągłych kształtach są pokazywane w mediach jako te które stanowią wyjątek od reguły i stoją one w opozycji przeciwko całej rzeszy szkieletorków :) Z resztą wystarczy nawet spojrzeć na najpopularniejsze blogerki w Polsce - wszystkie w rozmiarze 34-36 :) Chudość jest obecnie na topie i od najmłodszych lat dziewczyny odchudzają się aby jak najlepiej wpasować się w panującą rzeczywistość. Ja sama od lat ciągle liczę kalorie, obsesyjnie przeglądam się w lustrze i marzę o drobnej figurze, zamiast po prostu kochać siebie i kochać życie w takim rozmiarze w jakim jestem :) Dlatego też zdrowa dieta, ćwiczenia i miłość do siebie od dziś będzie królować w moim życiu a i mam nadzieję, że przełoży się to także, na nieco seksowniejszą wersję mnie samej :)  Polecam też tekst Michała Zaczyńskiego o urodzie i komplementach z innej perspektywy tutaj :) Buziaki i miłego dnia :* 












Blouse - Caterina
Skirt - h&m
Necklace - h&m
Belt - Solar

20 komentarze:

  1. Kochana w 100% się z Tobą zgadzam:)Ja kiedyś byłam sporo szczuplejsza a potem przybyło mi kilka kg i jakoś pozbyć się ich nie mogę,najpierw miałam straszne parcie do powrócenia do dawnej sylwetki teraz akceptuję swoje nieco okrąglejsze kształty i siebie taką jaką jestem:)Oczywiście nie mam tutaj na myśli leżenia całymi dniami przed tv i objadania się ponad stan-zdrowe posiłki plus od czasu do czasu małe przyjemności - bo czymże były dla mnie świat bez słodyczy!? ale to nie jest już litr lodów za jednym posiedzeniem plus paczka ciastek hehe dwie łyżki lodów i jedno ciasteczko:]Co do blogerki o której wspomniałaś również podziwiam - fantastyczna osoba:)A Ty wyglądasz świetnie i mega apetycznie optymistyczna istoto:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Magda;ale czy rozmiar ma AŻ takie znaczenie?Moja połówka nie jest 34 a nawet 38 a nie zamieniłbym jej na żadną inną kobietę.
    ps.pomijam;że na lekko "puszystej" osobie ładniej się-jak dla mnie-układają i wyglądają ubraia ;-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne dodatki i buty. Co do rozmiarów, chyba jestem już z tego zaplątenego w "szkieletony" pokolenia, bo bez zastanowienia wolę być chudsza niż grubsza. Gdyby to nie było szkodliwe, można było o tym zapomnieć, ale najgorsze jest to, że takie poglądy wprawiają młode dziewczyny w kompleksy.
    Pojawił się u mnie nowy post i jednocześnie na blogu zaszło wiele zmian. Do tego możesz odpowiedzieć - jeśli zorganizuję rozdanie, co chciałabyś dostać?
    http://stylemadd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Naszyjnik wiszący od tyłu? Super patent :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja ;) Wszystko mi się podoba ;] Będzie mi miło jak wpadniesz do mnie czasem ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Metaliczne buciki są przegenialne !

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniale wyglądasz, uwielbiam takie połączenia!

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękną masz spódniczkę, połączenie kolorów też mi się bardzo podoba ;)
    Też jestem zachwycona Gabi! Jest nieziemska! Sama też nie należę do blogerek 34-36, ale niestety moja skrzywdzona psychika wciąż wpędza mnie w kompleksy i diety lub przesilanie organizmu wysiłkiem fizycznym ;\

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja mam dokładnie to samo! Całe życie przejmowania się wagą i niedoskonałą figurą!

      Usuń
    2. zgadzam się w 100%! ja również nie mam rozmiaru 34/36, wiecznie liczę kalorie i jestem na diecie:( ostatnio coraz mniej się jednak tym wszystkim przejmuję i dobrze mi z tym:)

      Usuń
  9. I love the blue and the pink together. Such a great combo!!

    www.stylingmylife.com

    OdpowiedzUsuń
  10. o rany, ale masz genialne buty :o bombeczka kochana! :) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. super połączone kolorki:)

    zapraszam:):)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. cudownie wyglądasz Magdo ;) piękne połączenie kolorów i ta kolia.. zaskoczyła mnie swoim tyłem ;P super!

    OdpowiedzUsuń
  13. wow wygladasz mega efektownie! butyi naszyjnik sa cudowne!<3

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie to napisałaś!!! podpisuje sie obiema rękami pod Twoim postem!!!!
    bardzo fajnie dobrałaś rzeczy do tego outfitu :)
    buziaczki
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram