feel my joy


Witajcie :) Nieźle nam tu w Częstochowie pogoda od trzech dni daje popalić! Jeszcze nam tylko trąby powietrznej brakuje! Dnie całe smażymy się żywcem, potem wieczorami nawet z domu nosa nie można wyściubić co by człowieka grad nie zabił czy wiatr nie porwał! Na przekór wszystkiemu złu dzisiaj zdjęcia podczas których cały czas mnie coś śmieszyło! Na trzech czwartych zdjęć szczerzę się jak głupi do sera! Wybrałam dla Was te co normalniejsze, co byście nie pomyśleli, że zwariowałam hihi buziaki :*

Hi guys :* today some photos with me crazy smiling haha :) I'm wearing my new lovely lace skirt bought on sale :) - soooo happy to have it! :D Kissses :* 












Blouse - Monashe.pl - do kupienia tutaj
Skirt - h&m - teraz na wyprzedażach! No on sale! 
Shoes - sequinshoes.pl - do kupienia tutaj - teraz 89zł :)
Glasses - Biedronka
Necklace - Forever21

32 komentarze:

  1. omgg i love your outfit!!u look amazinggg!!! so pretty!! <3 visit and follow my blog??? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje mi się, że w tym przypadku baskinka nie spełniła swojego zadania i zamiast Cię wyszczuplić - tylko niepotrzebnie optycznie Cię poszerzyła. Może to kwestia tego wzoru?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie na się ukryć, że te grochy są poszerzające + brak dekoltu :) Ale wcale mi to nie przeszkadza :)) Szalenie mi się ona podoba :)

      Usuń
  3. baskinka, koronka, kropki... wszystko to, co kocham!
    super wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna baskinka !
    Idealnie na Tobie leży ! <3
    Zapraszam do siebie na konkurs !
    Pozdrawiam
    radlewski.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja! najbardziej podoba mi się spódniczka, jest taka lekka!
    jesli możesz odwiedź mojego bloga, dopiero zaczynam, dlatego przydałyby mi sie rady od osób z doswiadczeniem ;) z góry dzięki! :D
    www.jgirlj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak myslalam, ze to tak baskinka z monashe :) wlasnie przymierzam sie zeby ja kupic. Mysle, ze tez zestawilabym ja z olowkowa spodnica, jeszcze mam slabosc do koronek :) Dla mnie zestaw idealny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastycznie ci w beżowym :) Wyglądasz pięknie :) Baskinka boska :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie pasuję mi do całości góra, która jest piękna, ale lepiej komponowałaby się z czymś innym, za to reszta bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeden z Twoich najlepszych zestawień, naprawdę świetnie!!! Uwielbiam takie bluzki z baskinką, niekonwencjonalnie ją połączyłaś z tą spódniczką, i ten naszyjnik, wszystko na tak, super naprawdę :))))))))) Pozdrawiamy :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, mnie samej też się ten zestaw bardzo podoba :)

      Usuń
  10. wszystko świetnie zarówno baskinka, spódnica jak i buty i dodatki :-) zapraszam do siebie http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. no odważne połączenie:d spódniczka superrrr!:D
    zapraszam do mnie:D

    OdpowiedzUsuń
  12. I love your geometric blouse! The chunky zip just adds the extra. Love it!

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowna spodniczka;) szkoda,że u mnie na wyprzedażach jej nie ma...

    zapraszam:)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też w Częstochowie nie było, znalazłam ją w Warszawie :)

      Usuń
  14. U mnie w okolicy Krakowa jest dokładnie tak samo. W dzień żar leje się z nieba, aż nie da się wytrzymać, a wieczorem burze, wiatr i deszcz straszny. Nie wiem co z tą pogodą się podziało, ale ja już tysiąc razy wolę dobre 25 stopni i brak burz. Świetnie wyglądasz, bardzo podoba mi się Twoja bluzka, ładnie na Tobie leży! :) buty z miłą chęcią bym Ci ukradła! :D

    Pozdrawiam serdecznie! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiem, zwariować można! Na szczęście dzisiaj spokój:) Dziękuje za miłe słowa :*

      Usuń
  15. Cudownie,cudownie,cudownie!:)Każdy element bym z Ciebie zdarła i przywłaszczyła ha!:D Jestem zakochana w naszyjniku,bluzce i spódnicy moim zdaniem wyglądasz super:*

    OdpowiedzUsuń
  16. Szaleje na punkcie tej baskinki!
    :D

    OdpowiedzUsuń
  17. U nas pogoda taka sama : ///
    Zestaw bardzo fajny, ta Twoja bluzka z baskinką jest piękna!

    pozdrawiamy :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześlicznie. Jaki nosisz rozmiar?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Góra 38 a dół 40 ;) dziekuje!

      Usuń
  19. Bardzo podoba mi się przód tych butów. :)

    Zapraszam do siebie, nowy post:
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Powinnaś się częściej uśmiechać do zdjęć, wyglądasz wtedy bardzo promiennie.
    Bluzka jest urocza, myślałam, że taki krój nie dla miseczki większej od B i nawet nie mierzyłam, a tu efekt bardzo fajny, wiec może się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  21. zawsze wzdycham do tych butów! Cudowna bluzeczka! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam serdecznie,

    nazywam się Ania i reprezentuję sklep internetowy www.eobuwie.pl.

    Chcielibyśmy nawiązać z Panią współpracę. Nasz sklep prowadzi specjalny Program Partnerski, skierowany do osób takich jak Pani. Dzięki niemu może Pani zarabiać za każdym razem, kiedy Pani fan zrobi u nas zakupy.

    Jak może Pani nas zareklamować? Mamy dla Pani kilka propozycji. Może Pani umieścić zdjęcie naszych produktów, wspomnieć o naszym sklepie w publikowanym tekście lub napisać o naszym produkcie i umieścić w artykule bezpośredni link. Może Pani także umieścić na swojej stronie banner sklepu eobuwie.pl

    Ma Pani jakieś inne pomysły na promocję? Proszę opowiedzieć nam o tym, jesteśmy otwarci na różne propozycje.

    Proszę zapoznać się ze szczegółami naszego Programu Partnerskiego tutaj:
    http://www.eobuwie.com.pl/Program-Partnerski-cabout-pol-6.html

    Nasz e-mail: partner@eobuwie.com.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram