Fashion bag

Witajcie Kochani :* Było na blogu parę dni przerwy, dla odświeżenia umysłu :) Wracam w pełni sił z nowymi pomysłami :) Chciałabym pogratulować Sarze z blaga Miss Ferreira powitania na świecie prześlicznego synka Lorenzo! Domyślam się, że nie ma nic piękniejszego niż posiadanie gromadki zdrowych, szczęśliwych dzieci! Tymczasem ja wykorzystałam ostatnio mój wolny czas na przeglądanie lookbooków jesienno/zimowych kolekcji domów mody i sieciówek i chociaż jest dopiero środek lata już nie mogę doczekać się spadków temperatur! Będzie się działo! Postaram się już niedługo zrobić jakieś podsumowanie tego co mnie podoba się najbardziej z nadchodzących trendów! Miłego weekendu Kochani :* 

P.S. Spódnica jest autorstwa mamy Krzyśka (przerobiona z długiej, kupionej w Sh). Torebkę kupiłam na stoisku w M1 i niestety nie ma ona żadnej metki!!









Photos - Asia Maślanka

Bag - Bought in M1
Skirt - Sh and DIY
Blouse - Orsay
Necklace and Ring - Forever21
Ballets - Deichmann 
Glasses - New Yorker 

19 komentarze:

  1. Great post: I like these pictures so much!!
    What about following each other? Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna biżuteria :)


    Zapraszam do siebie na konkurs, w którym do wygrania jest śliczny zegarek z kryształkami, w dowolnie wybranym kolorze !!! :))

    http://princess-beyonce.blogspot.ch/2012/07/konkurs-wygraj-zegarek-z-brylancikami-w.html

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. po pierwsze to idealna kolorystyka!
    Po drugie to idealnie Ci w tej kolorystyce ;d
    Po trzecie niesamoita torebka i spódnica, w której Ci tak pięknie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że odkąd kupiłam tę torbę, ciągle ktoś na ulicy się nią zachwyca! W rzeczywistości ma dużo ostrzejszy kolor i w sumie mocno rzuca się w oczy! :) Uwielbiam ją!

      Usuń
  4. Super zgrałaś kolory,spódnicy zazdraszczam!Fajnie wyszła:)Jestem też zachwycona biżuterią-naszyjnik i pierścień obłęd!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki :) cieszę się bardzo, że Ci się u mnie podoba. :) zestaw jest świetny, idealny na ciepłe dni. kolorystyka świetnie razem wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna spódnica i śliczna biżuteria:) A połączenie niebieskiego i żółtego jest niezwykle energetyczne:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny pierścionek
    I moje ulubione połączenie kolorów żółta góra i chabrowy dół ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię to połączenie!:)

      Usuń
  8. pięknie wyglądasz, a do Sary już pędzę bo jestem ostatnio poza komputerem i poza blogami:)

    OdpowiedzUsuń
  9. O tak, torby w M1 są naprawdę stylowe, jest w czym wybierać.
    Teściową to masz zdolną nie ma co:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram