Colour obsession

Witajcie :* Tyle fajnych słów przeczytałam od Was w komentarzach do ostatniego posta i w wiadomościach, że urosłam o parę centymetrów! Dziękuje Wam bardzo!! Każdy autor to pisze więc może się wydawać to trywialne ale tak jest, że blogowanie ma sens dzięki czytelnikom! Także postoktroć Wam dziękuje za sympatię i wsparcie! Chłonę Waszą energię i doceniam każde słowo! <Ściskam mocno> 
A dzisiaj trochę pomieszałam z kolorami, fakturami i wzorkami! A kto mi zabroni? Dla mnie jest miodzio a dla Was się dopiero okaże hihi :) 
P.S. Wybierzecie się koniecznie na przecenowe zakupy do sklepu Cubus! Ja byłam w piątek i oszalałam z radości jak zobaczyłam ile pięknego asortymentu jest w cenie do 35zł!! Buziaki 

Hi guys:* Today a bit creazy set - a mix of colours, materials and patterns! Hope you like it as much as I do! Kisses :* 












Skirt - h&m - Teraz na przecenie za 40zł i są też złote :)
Blouse - h&m
Belt - Caterina
Bracelets - New Yorker
Glasses - Glitter
Heels - Jimmy Choo for h&m
Nails - Silcere.pl 


31 komentarze:

  1. Przepięknie wyglądasz! Wszystko ze sobą współgra idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna stylizacja, wszystko do siebie idealnie pasuje. :)
    zapraszam http://fashhiion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Całość wygląda cudownie ! Bluzka i buty idealnie do siebie pasują !

    OdpowiedzUsuń
  4. och kusisz tymi sale'ami :) love this look :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę polecam! Są fantastyczne rzeczy!

      Usuń
  5. śliczna spódniczka! ten kolor ... :) pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ciekawie się prezentujesz, podoba mi się ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z całego zestawu tylko buty są do przyjęcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że chociaż buty Lol :))

      Usuń
  8. masz świetne nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudnie ;)
    obserwujemy? ja już się dodałam.

    http://amadellaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, w 12 cm szpilkach każda kobieta ma piękne nogi!! :)

      Usuń
  10. bardzo fajna, dobrze przemyślana stylizacja:) wszystko mi tu pasuje :) kolorystyka, fason i te znakomite dodatki :) wyszło tak kobieco ;) uwielbiam gdy ktoś się tak ubiera :) myślę że będę tu powracać ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, wprost nie mogę się z Tobą nie zgodzić haha :) Lol

      Usuń
  11. Twoje zestawy są co raz lepsze Madziu, idealnie dobrane :))) Najbardziej podoba mi się spódniczka, ma super odcień, chętnie bym ją widziała u siebie w szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne buty i bardzo fajnie komponuja sie z bluzka:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz przecudownie !
    A spódniczka - cudo :D

    W wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Love those shoes
    would love for you to check out my new post

    http://fashionblends.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne buty, stylizacja bardzo udana.

    Przy okazji zapraszam na moje rozdanie - Koniec 13 lipca, juz ostatni dzień !

    OdpowiedzUsuń
  16. 4. miesiąc? dziewczyny blogerki, jak już musicie wybierać coś z trendów, to uwzględnijcie jak to pasuje do waszej sylwetki... w takiej spódnicy to chyba tylko kościotrup nie wyglądałby grubo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochany anonimie kościotrupem jak na pewno zauważyłeś nie jestem i nie mam zamiaru nosić tylko jednego rodzaju spódnicy tylko dlatego, że akurat w nim nie będzie widać, że mam brzuch czy tyłek :) Moda to zabawa i nie prowadzę tego bloga po to by pokazywać jak dobrać spódnicę, która zamaskuje moje fałdki :) Pozdrawiam!:)

      Usuń
    2. Ale właśnie jesteś bardzo zgrabna, więc po co to ukrywać? Chociaż trochę mnie przekonałaś, w sumie nie trzeba cały czas nosić idealnie do nas dopasowanych rzeczy. Mam nadzieję, że Cię nie uraziłam, bo moim zdaniem jesteś naprawdę ładna i zgrabna i ogólnie spoko się ubierasz, pozdrawiam :)

      Usuń
    3. Dziękuje, pewnie, że mnie nie uraziłaś, jakbym się obrażała na każdą osobę co ma mi coś do powiedzenia to bym musiała zamknąć tego bloga:) Po prostu dla mnie ubieranie się jest przyjemnością i noszę te rzeczy, które mi się podobają i w których się dobrze czuje! W sporej mierze nie są to rzeczy, które pasują do mojej figury :) Po prostu się tym nie przejmuje i noszę to co mnie urzeka a nie wyszczupla :)

      Usuń
  17. bluzka jak najbardziej dobrze sie prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. You have a lovely Blog. Please visit also mine and tell me what you think <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Poszalałaś:)A ja lubię takie pozytywne szaleństwo:)Przyznam,że sama z chęcią wskoczyłabym w ten zestaw:*

    OdpowiedzUsuń
  20. co prawda buty i bluzka w ten sam wzór to dla mnie nieco za dużo, ale połączenie tego topu ze spódnicą jest świetne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram