you can't be wrong

Witajcie :* Nie miałam wczoraj zbyt wiele czasu, żeby zrobić zdjęcia i w ogóle pogoda była nieznośna, więc zdjęcia są lekko ciemne ale trudno, nie zawsze mamy to co chcemy :) Pamiętam kiedy 1,5 roku temu te spodnie pojawiły się na Zeberce w mojej stylizacji, dziewczyny nie zostawiły na mnie suchej nitki hihi a ja uparcie nadal je noszę i je uwielbiam :) Z modą już tak jest, każdy gdzieś tam w sercu uważa się za super zajebiście ubraną osobę i uważa, że każdy kto ma inny styl to już jakiś dziwak jest :) Ja tam czasem w duchu pomyślę sobie, że ktoś wygląda zabawnie lub też nawet fatalnie ale daleka jestem od wypisywania krytyki bo i po co? Czy ja nie mam nic lepszego do roboty niż uprzykrzanie komuś życia? Z resztą na moje miejsce niekrytykanta znajdzie się 10 osób, które zrobią to z miłą chęcią haha Wiecie, że ponoć jest taki zawód jak hejter? Normalna, płatna praca, na etacie! Świat zwariował :) No nic zmykam do innych zajęć i zostawiam Was z moimi zdjęciami stylizowanymi na wiekową niemiecką turystkę biegającą w popłochu po lotnisku (zeberkowe porównanie) Buziaki :*

I have been critisized couple of times that I look like a middle-age german tourist in those pants but I do not care:) I love them and I will wear them as long as I want to :D yeah! kisses :* 








Pants - Cubus
Blouse - Sh
Vest - h&m
heels - deezee.pl


21 komentarze:

  1. Odpuściłabym sobie ten pierścionek. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. całkiem ciekawie, ale na jakąś okazję, na miasto zrezygnowałabym z cekinowej kamizelki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie, podobają mi się bardzo spodnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a mnie się podobaja :) lubie tego typu spodnie :) wygodne i takie "inne"
    a co do tego nowego "zawodu" to czego to ludzie nie wymyśla hehe :)
    Buziaczki
    zapraszam do siebie będzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. na zeberce na nikim nie zostawią "suchej nitki" każdego krytykują, aż im się klawiatury palą od klikania obelg na temat nowej dziewczyny prezentującej swoją stylizacje, masakra jakaś.. ;) z tymi HEJTERAMI to faktycznie widziałam oferty pracy ;P
    mnie się twoja stylizacja Madziu bardzo podoba i noś dalej to co lubisz ;) bez indywidualistów byłoby na tym świecie zbyt nudno ;) pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne spodnie, widziałam wiele dziewczyn teraz w podobnych i żadna nie wyglądała dziwnie, a Ty tymbardziej! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie elementy Twojego outfitu są świetne, zastanawiam się tylko czy akurat w tym połączeniu, bo mam wrażenie, że trochę sobie zaburzyłaś proporcje... spodnie są super. Sprawiłabym sobie takie ;)

    Pozdrawiam,
    Caroline

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no bo w ogóle koszule luźne czy bluzki nie są dla mojej krągłej figury :) Powinnam nosić obcisłe rzeczy, zaznaczające talię :) Ale co tam, codziennie nie mogę chodzić w tym samym fasonie, trzeba eksplorować :) Buźka

      Usuń
  8. A mnie się to połączenie podoba bardzo:)Sama chętnie wskoczyłabym w taki secik:]

    OdpowiedzUsuń
  9. I love the H&M sequin vest! Perfect and so haute-couture looking! I love sequins! *.*
    The shirt is also great, and you look very lovely. <3
    I'm following you now. :D If you want, you can find me on: http://the-wandering-heart.blogspot.com
    Have a nice day! Kisses! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Spodnie są całkiem fajne. Nigdy nie nosiłam czegoś takiego, ale z chęcią bym spróbowała. ;)

    Dzięki, że wpadłaś na mojego bloga. Dziś pojawiła się moja pierwsza stylizacja i chciałabym, żebyś zajrzała i oceniła go.
    stylemadd.blogspot.com

    Pozdrawiam, Maddelein.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przecież te spodnie są super. ; ))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ladnie Tobie w tej stylizacji, a spodnie mi sie podobaja nie wiem czemu wczesniej "obsmarowali" cie za te spodnie...

    OdpowiedzUsuń
  13. Ha ha rozbawiłaś mnie tym porównaniem do niemieckiej turystki :-) Spodnie są świetne, sama ostatnio kupłam podobne i uważam ,że są mega wygodne i fantastycznie wyglądają ze szpilkami.Także noś je jak najczęściej ;-)
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podoba to zestawienie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny blog.
    Interesuje cię moda więc zapraszam na mój blog,
    BLOG O PROJEKTOWANIU itp... http://zapalov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne stylizacje! :) masz naprawde dobre pomysły. zamieścisz coś u nas na vogueroom.pl?

    OdpowiedzUsuń
  17. Po prostu bosko ! Te spodnie , cekinowa kamizelka SUPER !


    Obserwuję i zapraszam do siebie

    magnesstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram