Who knew?

Hej Kochani :* Przepraszam, że tak długo musieliście czekać na nowy post ale czasu mam mało ostatnio a i pogoda mnie dobija i jakoś tak siły nie mam na robienie zdjęć! Ogarnęłam jednak temat i oto świeżutka porcyjka mnie w groszki :) Co ciekawe koszulę tę wypatrzył Krzysiek w Sh i na początku byłam sceptycznie do niej nastawiona a teraz pasuje mi oczywiście non stop do wszystkiego hihi Bo kto to słyszał, żeby mi mąż ciuchy wybierał? A jednak, kto by pomyślał? haha lol :) Dobra koniec gadania, zapraszam do oglądania! 

P.S. Wczoraj koleżanka zwerbowała mnie to programu Shinybox gdzie zbiera się punkty i można otrzymywać paczki z kosmetykami do testowania za darmo :) Teraz ja zapraszam Was :) Buziaki 





Blouse - Sh
Jeans - Kappahl
Belt - Caterina
cap - NN
Wedges - Simple 


20 komentarze:

  1. Świetna koszula i fajny secik,podoba mi się w wersji z czapeczką:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie czapeczkę będę musiała trochę poozdabiać na jesień :) parę kryształków się doszyje i będzie super!

      Usuń
  2. piękne buciki :)
    a reszta hmmm jak zawsze ślicznie :)
    buziaczki
    zapraszam do siebie będzie mi bardzo miło :)
    p.s.
    a co do Shinybox też w tym jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta czapeczka jakoś mi tu nie pasuje. Ale spodnie mają niesamowity kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne spodnie i koszula. :))

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejny raz świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koturny koturny koturny! Piekne są!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, dziękuje, dziękuje :))

      Usuń
  7. ale masz cudowny kolor spodnie! Cudowne buciki, pięknie Ci w tej bluzeczce! Śliczna Megan <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi sie bardzo podoba ten kolor, taka brudna mięta :)

      Usuń
  8. Całkiem niezłe oko ma twój mąż. ;) Bardzo podobają mi się też buty.

    Obserwuję twój blog, mam nadzieję, że ty będziesz obserwowała mój. Dzięki, że na niego zajrzałaś.

    Na moim blogu pojawiła się nowa stylizacja. Mam nadzieję, że wpadniesz i rzucisz na nią okem.
    stylemadd.blogspot.com

    Pozdrawiam, Maddelein.

    OdpowiedzUsuń
  9. Such a cute top and I love your wedges!!

    www.stylingmylife.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram