Underground

Witajcie Kochani :* Dzisiaj kolejne zdjęcia z Wiednia a w tym moje wymarzone zdjęcia z jadącym metrem! Mój Krzysiu spisał się na medal! Mam nadzieję, że zdjęcia spodobają Wam się równie mocno jak mnie! A reszta to oczywiście Wiedeń moimi oczami! Buziaki i miłego weekendu! :*

Hi guys :* Today some more photos from our trip to Vienna - includding photos with undergrond! I just love them! Kisses :*


picasion
picasion


gif
gif







Pychuśne Mojito truskawkowe :)) Yummy strawberry Mojito! :))









Dress - Attex
Bracelet&ring - H&M
Glasses - New Yorker
Bag - Store in M1 in Częstochowa
Sandals - Wysokie Obcasy

19 komentarze:

  1. fotki na tle jadącego metra są świetne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też tak uważam, zdjęcie rewelacyjne i to truskawkowe mojito ! ;)

      Usuń
    2. Długo o takich marzyłam i wreszcie się udało! :)

      Usuń
  2. super zdjęcia, super gify i piękna sukienka! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mojito truskawkowe? pierwszy słyszę... musi być pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam dla Ciebie wspaniałą okazję! Wejdź na:
    http://shinybox.pl/?ref=ecc8d4a zarejestruj się, wypełnij ankietę w nagrodę zupełnie za darmo możesz otrzymać pudełko kosmetyków, pozdrawiam i polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No foty z metrem w tle czadowe :))) Bardzo w ogole fajny look :) Taki na zwiedzanie z luzem ale klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. i znów! Znów zazdroszczę Ci sukienki, cudeńko <3

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna sukienka:) ! i super zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna stylizacja, a torba - boska :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne foty na tle jadącego metra bravo dla Twojego mężula:]
    Extra masz sukienkę piękna:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie metra męczą.
    Są fenomenalnym wynalazkiem ,w kilka minut znajdujesz się na koncu miasta.
    Niemniej jednak te podziemia mnie przytłaczają. Choć to Paryskie metro - uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia niesamowite!
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia, moje serce jednak skradła torba <3 :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram