Silcare - recenzja kosmetyków!

Witajcie Kochani :* Jak pisałam Wam w maju dostałam od firmy Silcare paczkę z kosmetykami do wypróbowania i zrecenzowania :) Minął miesiąc i przyszła pora na podzielenie się moją opinią na ich temat! I nie będzie kolorowo, będzie baaaaaaardzo kolorowo! hihi :)) W ramach przypomnienia w paczce znajdowały się:
  • 4 lakiery do paznokci z serii Garden of colour 15ml
  • utwardzacz/nabłyszczacz Nano Ceramic 15ml
  • oliwka w płynie Bio Line Melon 15ml
  • oliwka w sztyfcie Macadamia 7 ml
  • krem do stóp Nappa Lemon 250ml
 

Jeśli chodzi o lakiery z serii Garden of Colour to mają bardzo ładne kolory a w sklepie internetowym jest ich taki wybór, że głowa mała! Kolory są intensywne a lakiery trwałe- utrzymują się 3-4 dni :) Zaskakujący jest fakt, iż mają one datę przydatności aż 24 miesiące od otwarcia, co nie jest zbyt częste wśród lakierów o takim zasięgu cenowym. A właśnie a propos ceny, wynosi ona 6,99zł za jedną sztukę, co jest wprost nie do uwierzenia! Jeśli chodzi o malowanie to dwie warstwy kryją idealnie (schną około 10minut) i dają niesamowity, głęboki kolor.

 

Kolor żółty nr 30- dostępny tutaj,  Kolor seledynowy nr 34 - tutaj, kolor koralowy nr 32 - tutaj, kolor fioletowy nr 36 - tutaj. Do wyboru jest dziesiątki innych kolorów, wiec każdy na pewno znajdzie coś dla siebie!


Czyż te kolory nie wyglądają fantastycznie? Dosłownie jak kolorowe, piękne landrynki! <3



Lakiery z tej serii są matowe, więc jeśli lubimy efekt "mokrego lakieru" (taki jak na moich zdjeciach) musimy nałożyć bezbarwną, nabłyszczającą warstwę. I tu przychodzi z pomocą następny produkt, który dostałam a mianowicie Top Coat Nano Ceramic - dostępny tutaj. Jest to preparat stosowany jako warstwa zabezpieczająca powierzchnie paznokcia i przeciwdziałająca odpryskiwaniu kolorowego lakieru. Tworzy trwałą warstwę ochronną i nadaje paznokciom "mokry wygląd" na długi czas :) Dla mnie rewelacja! Cena lego lakieru to 7,50zł a pojemność 15ml.


Kolejnym rewelacyjnym produktem jest oliwka do paznokci Silcare BioLine do kupienia tutaj. Ta oliwka to wielka porcja witamin dla naszych skórek i paznokci! Jest źródłem nienasyconych kwasów tłuszczowych, takich jak linolowy, linolenowy i oleinowy, które są niezbędne do utrzymania dobrej kondycji płytki paznokcia oraz okolic wału paznokciowego. Oliwka zawiera 7 witamin; A, D, E, H, K, PP oraz witaminy z grupy B, które zawierają kwas foliowy (olej avocado). Nie mogę nie wspomnieć o niesamowitym zapachu melona tego produktu, który jest po prostu przepiękny! :) Cena to 9,90 zł!


Równie zachwycającą oliwką, którą zawsze można mieć ze sobą w torebce jest oliwka w sztyfcie o zapachu orzechów Macadamia. Zakończona jest ona pędzelkiem więc jest bardzo szybka i sprytna w użyciu i po raz kolejny muszę powiedzieć, że pachnie przepięknie! Jest to wielofunkcyjna oliwka - zmiękcza, wygładza, odżywia, regeneruje i nawilża. Odbudowuje zniszczone i popękane skórki, zapobiega wysuszaniu. Kolejny świetny kosmetyk za cenę 6,99zł. Można ją nabyć tutaj aż w 9 różnych zapachach w tym kokos, cytryna i jabłko! Ja używam jej zawsze gdy siedzę gdzieś i bezczynnie na coś czekam lub w trakcie przerwy w pracy - taka mała przyjemność podczas męczącego dnia!   

Zdjęcie zapożyczone od AdrianyAndrei gdyż ja zostawiłam swoją odżywkę w pracy, po ostatnim użyciu :) 
 
Ostatnim produktem, który miałam przyjemność testować jest krem do stóp Nappa Lemon. Dzięki wyciągowi z cytryny oraz zawartości D – pantenolu intensywnie nawilża, odżywia i regeneruje naskórek, jednocześnie wzmacnia paznokcie. Dzięki wyciągowi z rumianku i witaminie E doskonale nawilża i odżywia naskórek, jednocześnie działa kojąco i regenerująco.  Cała seria została wzbogacona o korzystne składniki odżywcze takie jak D-pathenol, wyciąg z liści aloesu, zielonej herbaty i rumianku oraz cenne witaminy E i C, dzięki czemu skóra stóp staje się zregenerowana i odżywiona. Ja używałam tego kremu przez cały miesiąc na noc - zarówno na stopy jak i na ręce :) Skórę mam teraz taką piękną i gładką i co najfajniejsze - bardzo wzmocniły mi się paznokcie! No i oczywiście bonus w postaci niebiańskiego cytrynowego zapachu jest taki przyjemny! Kremy z tej serii są do nabycia  tutaj są w cenie 15,00zł. 



 To by było  wszystko z mojej strony! Dziękuje firmie Silcare, za możliwość współpracy i przetestowania ich produktów! Na pewno będę ich używać i zamawiać inne produkty, które bardzo mnie zaciekawiły!

Podaję Wam poniżej listę sklepów stacjonarnych gdzie możecie zakupić produkty Silcare i zachęcam Was do polubienia FanPage'a firmy ponieważ na okrągło są organizowane tam konkursy i dodawane są informacje o aktualnych promocjach. 

Sklepy stacjonarne Silcare:

         
ul. Wł. Łokietka32-33     66-400  Gorzów Wlkp.      
                                                ul. Grottgera 11                  65-415  Zielona Gór
ul. Al. Piastów 74        70-326  Szczecin
                                                    ul. Żelazna 30/20a          00-871  Warszawa

Sklep internetowy: www.silcare.pl




12 komentarze:

  1. ja jestem oczarowana ich kosmetykami i cały czas mi towarzyszą! Cudeńka ;d
    a lakiery 30 i 34, mmm <3

    OdpowiedzUsuń
  2. lakiery są super! wszystkie po kolei :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. śliczne te lakiery ; ) uwielbiam pomalowane paznokcie
      Wpadnij do mnie na nową notkę ;)

      Usuń
  3. No ja maluje nimi paznokcie codziennie bo takie optymistyczne te kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uważam, ze lakiery Silcare są genialne!!! Lakiery innych firm, z duuużo wyższej półki cenowej odpryskiwały z moich paznokci najpóźniej następnego dnia po pomalowaniu. A lakiery Silcare trzymają się nawet 4 dni! :)
    Polecam serdecznie :)
    mamaWdzinsach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem z nich bardzo zadowolona, tymbardziej, że właśnie cenową są bezkonkurencyjni!

      Usuń
  5. Piękne kolory Magda, wyglądają świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne te kolory lakierów :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne kolory dobrałaś <3

    Uwielbiam Silcare za tanie a znakomite produkty do stylizacja paznokci <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Co sądzisz o długości realizacji zamówienia i przesyłki? Mam wrażenie, że troche przeginają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dostałam swoje bardzo szybko ale to było bardzo dawno temu więc niestety nie wiem jak to teraz wygląda!

      Usuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram