Ready for UEFA EURO 2012!!!

Kochani wiem, że piłka nożna to raczej męska rzecz, ale jak są mistrzostwa, w których Polska bierze udział zawsze zamieniam się w prawdziwego kibica i staram się oglądać mecze, żeby być na bieżąco! Tym razem jest podwójne świętowanie bo impreza odbywa się naszym kraju, co napawa mnie niezwykłą radością i dumą ale także i smutkiem, że niestety nie będę miała przyjemności uczestniczyć na żywo w żadnym z meczy :/ Jestem natomiast przygotowana i wyposażyłam się w niezbędne akcesoria i będę krzyczeć i śpiewać przed tv lub też w Częstochowskiej strefie kibica, wspierając naszą wspaniałą drużynę narodową! POLSKA GOLA!!!!!

Today the football tournament UEFA EURO 2012 starts in Warsaw!  I'm  very proude it's being organized in my country and for the following 3 weeks I'm going to try to see most of the games and be the best football fan I can! Kisses :*





12 komentarze:

  1. haha, fajnie, ja robię strefę kibica u siebie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe jak Polska da radę :P

    OdpowiedzUsuń
  3. usta, usta, usta ;d

    ja mam ochotę dziś już krzyczeć na dźwięk trąbki lub widok biało-czerwonej peruki ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie!!
    usta masz piękne<3

    OdpowiedzUsuń
  5. osobiście jestem ANTY EURO i przerażają mnie ta gorączka ale chyba tu chodzi o zabawę, tak więc komplet kibica jest teraz tylko wygrana;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jakoś za piłką nożna nie przepadam ale mecz obejrzałam z moim K. :P

    OdpowiedzUsuń
  7. prawdziwy kibic ;) masz śliczny kolor oczów :) pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana to szkła kontaktowe :)) Buźka

      Usuń
  8. he he super!! w sobote tez bede kibicowac!!
    xxo

    OdpowiedzUsuń
  9. trochę Ci się pomyliły kolory na ustach :)
    pozdr. :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram