Photo mix from Warsaw

Hej Kochani :* Ostatnie dwa dni spędziłam w Warszawie i miałam trochę czasu na zakupy i szwędanie się po mieście :) Dzisiejszy post to mix zdjęć które zrobiłam przez te dwa dni! Zrobiłam trochę zakupów w h&m co mnie bardzo cieszy, bo ostatnie dwa miesiące nic nie kupowałam, żeby móc trochę poszaleć na przecenach :) W niedzielę jadę w następną podróż służbową, tym razem trochę dalej bo do Wiednia i tam mam nadzieję, wydać resztę odłożonych pieniędzy:) Ciekawa jestem czy znajdę jakieś sklepy, których u nas nie ma z rzeczami w przyzwoitych cenach :) Chociaż jak znam życie to dzień skończy się na zakupach w h&m i zarze haha :) Będę Was informować na bierząco na FB :)  Udanego weekendu, odpoczywajcie :* buziaki M.

Hi guys :* Past two days we have spent in Warsaw! So today's post is a mix of photos from this trip! Kisses :* 

























I was wearing:
Black and white set:
Top &necklace&ring - h&m
Skirt - Simple
Sandals - Wysokie obcasy or Deichmann
Bag - TkMaxx
Pastel set:
Pants - Reserved
Jacket - TRF
Top and necklace and ballets - h&m



20 komentarze:

  1. widać ,że wypad udany , muszę w końcu wybrać się po 10 latach nieobecności do Warszawy :P

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję udanego wypadu... i oczywiście zakupów =]

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow ta spódnica z czwartej fotki od dołu-oszałamiająca!:]Super fotki,stylowa z Was parka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie masz pojęcia jaka ona jest piękna, to chyba najpiękniejsza spódnica jaką mam! Przeceniona na 75 ze 150 :)

      Usuń
  4. Widzę, że kupiłaś same błyskotki. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No akurat takie mi się spodobały! Już bardzo dawno nie udało mi się kupić kilku rzeczy naraz, które aż tak bardzo mi się podobają!

      Usuń
  5. świetne zdjęcia, mnie też czeka wyjazd do Warszawy, w sumie już go przekładam z pół roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ileeeeee zdjęć! fajowe wszystkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne trampki i ta różowa torba .A o szortach już nie wspomnę *.* ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pierścionek :)
    http://eiffla1997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. zgadzam się z jedną z przedmówczyń, ta lekko koronkowa spódniczka z ostatniego zdjęcia jest niesamowita! :) zazdroszczę wypadu i, jak widzę, bardzo udanych zakupów :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna ta spódnica z pierwszefo zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo pozytywne i fajne zdjęcia:))

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbia jeździć pociągiem! Kurka, zazdroszczę wypadu! ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basia ja też, mogłabym całą Polskę zjeździć pociągiem, żeby tylko wszystkie wagony były czyste i zadbane!

      Usuń
  13. nieźle się obłowiłaś :) śliczna spódniczka z 4 zdjęcia od dołu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram