Not a mystery bag

Witajcie :* Wracam do Was w pełni sił, po przepięknym weekendzie! Słońce jednak ma magiczną moc :D Trochę smutno, że Polska przegrała mecz ale życie toczy się dalej! My obchodziliśmy w niedzielę urodziny mojego taty, wiec była idealna okazja, żeby wskoczyć w ładną sukienkę :) Mam ją już parę lat i niezmiennie mi się ona bardzo podoba :) Debiutuje dzisiaj moja nowa pół przeźroczysta kopertówka, którą ma pewnie już co druga blogerka ale co tam! Trzeba tylko pieniądze chować, bo dopiero na zdjęciach zobaczyłam jak bardzo je widać hihi  Udanego poniedziałku  Wam życzę :D :D Buziaki 

Hi guys :* Today a little debiut of my new half-transparent purse from Bershka. Isn't it lovely? I just need to hide my money better haha :) Kisses :*







Dress - h&m
Purse - Bershka  - do kupienia tutaj:)
Wedges - deezee.pl
Bracelet - Iloko.pl - do kupienia tutaj :)
Earrings - h&m
Belt - Caterina

22 komentarze:

  1. Bardzo ładnie wyglądasz w tej sukience, nie dziwię się, że ją lubisz.
    Buty są cudowne!!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie!!! bardzo ładnie Ci w tej sukience i śliczne masz kolczyki - torebeczka dopełnia całość :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie podobają mi się takie torebki, chociaż sama pewnie bym takiej nie nosiła... W końcu nie każdy musi wiedzieć co w niej mam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kopertówka oryginalna, wszystko świetnie dobrane!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie mega kobieco i wdzięcznie:)A kopertówa skradła moje serducho:]

    OdpowiedzUsuń
  6. noooo i jak zawze cudnie :) wszystko mi sie podoba :) a torebkę to Ci chyba podkradnę :)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka jest sliczna, a zakup tej torebki też rozważałam, myślałam, że już przepadło, więc dzieki za uswiadomienie, że Bershka ma sklep internetowy;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz ale noszenie gotówki w takiej torebce może szybko skończyć się kradzieżą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi już pracuję nad małym portfelikiem :D A jak mnie napadną niech biorą nawet na całą torebka haha

      Usuń
  9. pięknie wyglądasz ! sukienka jest świetna ...a w torebce się zakochałam <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziewczyno, nie noś portfela w takiej torebce;D. Noo i innych prywatnych rzeczy które ktoś może ukraść w tym przypadku ja bym z chęcią ukradła tą torebkę;DD. Tylko, że nie kradnę...kurcze;//;DD.
    Jak zawsze zachwycasz♥^^;*.
    Ale dodaj jakiś drapieżny akcencik^^;D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no planuje taką małą portmonetkę, co by się w oczy nie rzucała :D

      Usuń
  11. Ślicznie wyglądasz :) sukienka jest przepiękna :)koperta też tylko ja dziwnie bym się czuła wiedząc, że wszyscy widzą co mam w torebce :)))) bo najczęściej przede wszystkim to mam bałagan ;)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna ta torba ! Zapraszam do siebie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna sukienka! Tym razem wzdycham do bucików, o mom! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Every time i have a better experience in this blog!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you sweetie, I'm glad to hear that :*

      Usuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram