marry me

Hej Kochani :* Ilekroć zakładam na siebie jakąś białą sukienkę przypomina mi się dzień mojego ślubu :) Dawniej w ogóle takich sukienek nie kupowałam, bo uważałam, że gdzie będę w nich chodzić? Na co dzień niepraktyczna, na wesele w żadnym wypadku nie wypada, no więc po co? Teraz już tak nie uważam, mam kilka białych sukienek i chodzę w nich latem z uśmiechem na twarzy i wspominam mój piękny ślub :) hmmm no dobra koniec tych wspomnień :) Teraz gdy upały sięgają ponad 30 stopni moja sukienka jest idealna - cała z cienkiej bawełny, miękka i przewiewna :) Do niej moje cudowne nowe koturny, zabójczo wysokie i równie zabójczo wygodne (kto by pomyślał?) Ściskam Was mocno i do usłyszenia :*

P.S. Jestem właśnie w pociągu do Warszawy - podróż służbowa ale na pewno znajdę chwilkę na małe zakupy! Miejmy nadzieję, że upoluję sobie coś fajnego:) Buziaki 

Everytime I wear a white dress I think of my own wedding - it was realy beautiful :) Today I am on my way to Warsaw - on business but I sure hope to have some time to do some shopping :) Kisses :*







Wedges - Sequinshoes.pl do kupienia tutaj 
Bracelet - Marni for h&m
Necklace - katherine.pl do kupienia tutaj
Glasses - NewJorker
Belt - NN 


24 komentarze:

  1. I love white dresses! They are so perfect for summer :)

    www.stylingmylife.com

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna ta sukienka i super dopasowane dodatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznaś Ty w tej sukience!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka,buty,naszyjnik-same wspaniałości:)Pięknaś w tym wszystkim:*

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna sukienka, a co najważniejsze ty wyglądasz w niej kwitnąco ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna ta sukienka, świetnie wygląda w zestawieniu z tym złotym paskiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przesłodka sukienka, szukam coś takiego na lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna sukienka i piękny naszyjnik ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Biały kolor jest najlepszy na upały :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dobrze, że zmieniło Ci się nastawienie, bo wyglądasz w nic genialnie! Ja mam podobnie z czerwonymi paznokciami, nosiłam je zawsze na początku związku z Przemysławem, zaraz po maturze, przypomina mi się tamta spontaniczność i beztroska, gdy znów mam czerwone ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe ależ jesteśmy sentymentalne Basiu hihi

      Usuń
  11. Uwielbiam połączenie koronkowych wzorów i perełek ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. sukienka jest taka boska ahhhhhhhhh cudo:) szczegolnie jej dół:)

    lubie tutaj wracac;) zapraszam serdecznie do mnie;)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, bardzo mi miło to słyszeć :)

      Usuń
  13. i obserwuję z miłą chęcią:)

    OdpowiedzUsuń
  14. biała dama:) udanego pobytu w W-wie no i zakupów oczywiście :))

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna, delikatna sukienka! i naszyjnik też b. mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  16. no i jak zwykle pieknie :) sliczna jest ta sukienka :) aaa co do butków to uwielbiam te które są wysokie i mega wygodne hehe
    Buziaczki
    zapraszam do siebie będzie mi bardzomiło :)

    OdpowiedzUsuń
  17. dziekuję Ci bardzo za uwagi :) problem jest w tym, że nie mam za ciemnego podkładu hehe tylko tak się ostatnio śmiesznie opaliłam buzia brązowa, szyja biała, kawałek dekoltu i rąk hehe nawet nie wiedziałam kiedy :)ale dziekuję bardzo za uwagi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram