it ain't enough

Witajcie! Dzisiaj duża porcja zdjęć bo nie mogę się sama zdecydować, które mi się najbardziej podobają! Dostałam tę bluzkę od  mojej przyjaciółki Asi na imieniny i cały czas do niej wzdycham :) Możecie kupić taką samą tutaj lub wersję w cętki tutaj. Jeśli chodzi o spódnicę to była ona pierwotnie długa ale poprosiłam mamę Krzyśka i skróciła mi ją z przodu :) Teraz jest ona korzystniejsza dla mojej figury i w ogóle taka bardziej na czasie :) Cieszę się, że ten tydzień to dla nas tylko 3 dni pracy a w weekend wybieramy się na wesele naszych przyjaciół :) Od jakiegoś czasu zastanawiam się co na siebie włożę, jak już wymyślę to na pewno Wam zaprezentuję! Buziaki

Hi guys! Today I post lots of photos as I could not decide which once I like most! I've got this blouse from my friend Asia as a namesday present and I keep longing to it! Next weekend we are going to our friends wedding and I keep thinking what am I going to wear! :) Kisses :* 
















Blouse - Monashe.pl
Skirt - Sh
Tights - Gatta.pl
Boots - Wysokie Obcasy
Bracelet with a ring - katherine.pl  a dokładnie tutaj
Glasses - NN 

35 komentarze:

  1. Świetna ta bluzka !
    Jak zawsze wyglądasz super :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna spodnica :) Ale ja zrezygnowalabym z rajstop :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dzięki Adaś, miło czasem usłyszeć pochwałę z męskich ust :)

      Usuń
  4. Bluzka cudowna!. Taka inna, ciekawa, przyciągająca. ; >

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem,czy założyłabym taką srebrną bransoletkę, bo po prostu nie pasuje do mojego stylu, ale muszę przyznać, ze jest bardzo ciekawy elementem w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mnie ona zauroczyła od pierwszego spojrzenia! Mam też złotą i noszę je w sumie prawie codziennie!

      Usuń
  6. O tak bluzka jest cudna !!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie! Na prawdę znalazłaś spódnicę o takim kroju w sh? To musiało trwać wieki, albo masz na prawdę wprawne oko w wynajdywaniu perełek. I cudowna baskinka. ;)

    Mam małą prośbę - wpadnij kiedyś na stylemadd.blogspot.com Z pewnością wiesz jak to jest zaczynać prowadzić blog modowy. Wkrótce pojawią się pierwsze stylizacje i mam nadzieję, że rzucisz na nie krytycznym okiem.

    Pozdrawiam, Maddelein.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spódnica była długo, tylko obcięłam ją z przodu :)

      Usuń
  8. zazdroszcze Ci tej spodnicy. u mnie nie ma takich sh:((

    obserwuje i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super stylizacja ;d
    obserwuje i zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow ! Jaka ty jesteś śliczna :) Prowadzisz świetnego bloga oraz stwarzasz genialne stylizacje :)
    Obserwujemy ?? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje i już do Ciebie pędzę :)

      Usuń
  11. Jeeeej ! Masz Cudne nogi ! < 3 :)
    Nie tylko to mi się podoba. : )
    Masz Ciekawy spodób pisania.Wydajesz się naprawdę bardzo pozytywna i miła. Pewnie się nie myle. C :

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Pozytywna na pewno czy miła to inni muszą ocenić :)

      Usuń
  12. Świetny pomysł z tym skróceniem z przodu, spódnica wygląda prześlicznie ! :D

    W wolnej chwili zapraszam do siebie :>

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna spódniczka! :) Zapraszam do mnie www.street-fashion-palabra.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świettna stylizacja :) bluzeczkę chyba sobie podkupię, ale może nie wgroszki jakoś nie leży mi ten wzór :( a co do spódniczki bardzo dobry poysł :) idealnie szystko ze sobą się komponje :) również cieszę się z 3 dniowego tygodnia pracy hehe jak to brzmi hehe
    bziaczki
    zapraszam do siebie będzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna stylizacja, bardzo lubię w Twoich postach ten minimalizm i prostotę... klasyczne barwy - urzekają...


    Pozdrawiam!


    eva-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zestawienie! Zakochałam się w tej bluzce!

    OdpowiedzUsuń
  17. I love the peplum top! Even better that it has polka dots :)

    www.stylingmylife.com

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna stylizacja! w jakich sh kupujesz w cz-wie? czasem tam zaglądam jak jestem u rodziców.

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej :) Nominowałam Cię do nagrody. Wszelkie informacje znajdziesz na moim blogu i mam nadzieje , że weźmiesz udział w zabawie:!!:D pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. jejku, a Ty znów masz genialną spódnicę ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuje, przydaje się posiadanie świetnej teściowej :)

      Usuń
  21. genialna bluzka ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądasz bosko!Też chcę taką spódnicę!:D:*

    OdpowiedzUsuń
  23. Your outfit in one of "The best of the week" on my blog. Look here:
    http://legwearinfashion.blogspot.com/2012/06/best-of-week-xvii.html#more

    Kisses
    Anne

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny, kobiecy look,
    Cudowna bluzka <3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram