heart beat

Witajcie w ten okropny, zachmurzony, deszczowy dzień :) Czyż nie tak właśnie wygląda wymarzony dzień dziecka? hihi No trudno, musimy to jakoś przeżyć a ja Wam trochę dopomogę w niedoli zdjęciami zrobionymi w pięknym słońcu! W prezencie imieninowym dostałam kilka przepięknych rzeczy, między innymi ten naszyjnik w kształcie kołnierzyka, który możecie zakupić w sklepie Iloko.pl (są też białe!) Miłego weekendu! :*

Hi there! Today a sweet skirt with millions of hearts on it:) I've matched it with this beautiful collar shape necklace :) Hope you have a great weekend :) Kisses :*











Skirt - Zara
Top - SH
Heels - Wysokie Obcasy
Bracelet - Marni for h&m
Necklace - Iloko.pl 
Nail polish - Silcare.pl

23 komentarze:

  1. super wyglądasz :)
    piękny naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna spódniczka, piękny deseń;)

    Zapraszam do siebie http://artgalleryana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódnica cudna, 100% mojego stylu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna spódniczka a ten naszyjnik to prawdziwe cudeńko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny zestaw, super naszyjnik i spódnica! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie!
    Kołnierzyk i wgl.
    wszystko fajnie współgra.
    --------------
    www.white-suite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Madziunia, wzdycham do Twojej spódniczki! ;O

    OdpowiedzUsuń
  8. spudniczka przesliczna!!!!Kochana jesli moj blog Ci sie spodoba to zapraszam na obustronne obserwowanie:) pozdrawiam pa:)

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi sie, a zwlaszcza spodniczka, jest najbardziej wyrazistym elementem, naszyjnik poznaje, wczoraj otrzymalam paczke z dokladnie identycznym, niestety mialam pecha bo byl uszkodzony...

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka piekna spódniczka:) Ja tez taką chcę!

    OdpowiedzUsuń
  11. No i naszyjnik do niej - klasa!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo slodki zestaw. Zdecydowanie powinnas pokazywac nogi :-) a ta spodniczka w tym pomaga.

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny naszyjnik :) też chciałam go zakupić, ale nie wiedziałam jak będzie wyglądał na osobie i teraz muszę stwierdzić, że znowu trzeba rozważyć zakup tego cuda ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. niekorzystny zestaw dla ciebie bo cie pogrubia, brak wciecia w talii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czekałam na taki komentarz z utęsknieniem :) No cóż niektóre rzeczy są tak piękne, że warto założyć je mimo efektu pogrubienia :))

      Usuń
  15. phi... Dla mnie wyglądasz super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ojjj ale słodkie te zestawy, jesteś prześliczna :)


    zapraszam na aukcje, wyprzedaję mnóstwo ciuchów z szafy ( zara, ri, deezee! i dużo innych:)

    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=16002022

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram