another one

Witajcie:* Od dłuższego czasu moją ulubioną częścią garderoby są sukienki. W sumie zawsze je kochałam ale mam takie okresy kiedy lepiej czuje się w spodniach :) Latem natomiast moja miłość do sukienek intensyfikuje się i noszę je prawie codziennie :) Tę z dzisiejszego posta kupiłam mniej więcej 4 lata temu w h&m i jest jedną z moich ulubionych. Śliski materiał dodaje jej szyku a wzór czyni ją bardzo ciekawą. Często zmieniam przy niej paski dzięki temu nigdy mi się nie nudzi :) Dzisiaj dobrałam do niej moje nowe koturny z Sequin ale równie dobrze pasują do niej płaskie sandałki :) Udanego dnia Kochani! Ja jestem od wczoraj w Wiedniu i choć pogoda taka sobie korzystam z uroków tego pięknego miasta! Buziaki :*

Hi there :* I have to say that dresses are curently my favourite piece of clothing!  I wear them all the time! So today I present you with another one I own :) I've had it for about 4 years and still love it as if I have bought it yesterday! BTW I'm in Vienna now and I realy enjoy the city! Kisses :*










Dress- h&m
Wedges - Sequinshoes.pl do kupienia tutaj 
Ring - katherine.pl
Glasses - NewJorker
Belt - NN  
Purse - Bershka  - do kupienia tutaj:)  
Nails - Silcare.pl



30 komentarze:

  1. love your nails! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty, kopertówka i biżuteria - cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. olśniewająco, kolory świetnie współgrają ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. kopertówka jest niesamowita <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę się nie zgodzić,uwielbiam ją!

      Usuń
  5. Świetnie Kochana sukienka extra a dodatki miodzio:*

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjna kopertówka i pierścionek!! <3333

    OdpowiedzUsuń
  7. jak zwykle pięknie wyglądasz :)
    również uwielbiam sukienki, ale pasków unikam jak ognia :) u kogos bardzo mi się podobją ale u mnie odrazu wydaje mi się, że wyglądam jak szafa 3 drzwiowa hehehe :)
    a tak na marginesie to chciałam Ci napisać, że masz piękna porcelanową cere :)
    buziaczki
    zapraszam do siebie będzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie wyglądasz w sukienkach :) piękne dodatki, torebkę chętnie przygarnęłabym do swojej szafy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. No przy Twojej niezbyt szczupłej figurze nogi masz zabójczo zgrabne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że nogi mam proporcjonalne do reszty ciała, natomiast buty, które mam na sobie optycznie działają cuda hihi :) Niemniej jednak Twój komentarz połechtał mnie pozytywnie :)

      Usuń
  10. ładnie wyglądasz, świetne buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne dobrane dodatki. I buty - w butach się zakochałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. właśnie muszę zakupić podobną torebkę, świetnie wyglądasz!
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeźroczystych torebek jest spory wybór i na pewno zwracają na siebie uwagę!

      Usuń
  13. buty i kopertówka super;)

    zapraszam seredcznie;)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ta torebka, buty, sukienka, boski zestaw, boski! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. sukienki zawsze dodają szyku! wiosną i latem też jestem ich zagorzałą fanką!

    OdpowiedzUsuń
  16. sukienka jest piękna, też ostatnio mam do nich słabość :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, dzisiaj na prawdę zachwycasz. ;) I wyglądasz, jakbyś świetnie się z tym czuła.
    Mam nadzieję, że wpadniesz zobaczyć mój nowy post. Jeśli lubisz ombre, to pewnie ci się spodoba. :)
    stylemadd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Love the dress! the diagonal stripes are so perfect :)

    www.stylingmylife.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Buciki i torebeczka idealne <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram