working out

Weekend już za nami i nadeszło 5 dni ćwiczeń przede mną hihi Byle do piątku! :D Wczoraj sobie pofolgowałam z jedzeniem (przeklęte sushi!!) więc będzie co zrzucać :) W sobotę miałam przyjemność spotkać się z paroma częstochowskimi blogerkami na kawie i plotkach! Było bardzo miło, pewnie niedługo umieszczę Wam fotorelację z tego spotkania! Tymczasem dzisiaj zdjęcia zrobione przez Asię, przed budynkiem siłowni, na którą teraz chodzę. To moje pierwsze podejście do tej uroczej koronkowej spódniczki ale mam na nią wiele pomysłów! :)) Buziaki :* 

 A new week has began and for me it's 5 days of hard training! Hope I can jus make it till friday hihi Today I would like to show you this geourgous lace skirt I bought in Zara! I'm totaly in love with it and you can be sure to see much more of it in the future! Kisess :*







Blouse- SH
Skirt - Zara
Blazer - Resserved
Bracelet - h&M
Necklace - Glitter
Heels - Centro


32 komentarze:

  1. śliczna ta spódniczka, w ogóle kolory takie piękne... świeże!

    OdpowiedzUsuń
  2. super spódniczka i rewelacyjna marynarka ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódnica jest obłędna!Będę do niej wzdychać:D;)I zastanawiam się dlaczego ja jeszcze nie mam białych szpilek hmmmm....;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie Andreo nie wiem czemu nie masz jeszcze białych szpilek :P

      Usuń
  4. You looks perfect dear, elegant, feminin and so chic! Love your outfit!

    xoxo from München
    La Vie Quotidienne
    www.laviequo.com

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz super !:D
    wpadnij do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna ta spódniczka i ten jej kolor!
    zapraszam do mnie nowy post + KONKURS do wygrania sukienka asymetryczna:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie mi się podoba taka wiosenna wersja koronki :))!

    OdpowiedzUsuń
  8. spódniczka i buty REWELACJA :)

    nie podoba mi się tylko połączenie z jasną górą, ale to tylko moje odczucie...

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam Cię w tej spóniczce, genialna marynarka <3

    OdpowiedzUsuń
  10. spódniczka jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  11. ładnie Ci w tej koronkowej spódnicy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wyglądasz, super zestaw!
    Twoja spódniczka jest urocza :)
    Cieszymy się, że miałyśmy okazję Cię poznać.
    Pozdrawiamy! :**

    OdpowiedzUsuń
  13. Boska jest ta koronkowa spódniczka <3333
    cudownie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. spódnica - rewelka! <3 buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. fajna spódnica i świetna bransoletka!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny zestaw, bardzo podoba mi się spódniczka i marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. stylowo, pięknie i cudownie!;).
    Po każdym zdjęciu prosiłam o kolejne<3.
    Genialne;)).
    Zapraszam, lovagex3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo, aż się rumienię :)

      Usuń
  18. Uwielbiam Twoją spódniczkę:))

    ps.czekam na fotorelację!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo, obrobię tylko zdjęcia i będzie pościk :)

      Usuń
  19. genialna spódniczka! wyglądasz ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wyglądasz pięknie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękna jest ta spódniczka, bardzo udane podejście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No gdyby nie to że pogoda do bani to mogłabym ją nosić codziennie!

      Usuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram