on the grass

Witajcie :* nareszcie jest weekend! Ja cały tydzień dawałam sobie nieźle w kość na siłowni i na bieżni więc dla mnie nadszedł wreszcie odpoczynek! Dzisiaj wybieramy się do kina IMAX aby obejrzeć film The Avengers i już się nie mogę doczekać zarówno filmu jak i popcornu hihi - te małe weekendowe radości :D A na blogu dzisiaj kolejne zdjęcia z urlopu :) sama się nie mogę nadziwić, że udało mi się Krzyśka namówić by mi zrobił tyle zdjęć :)  Mam nadzieję, że mimo złej pogody będziecie mieć super weekend! Buziaki :*

Today we are going to see The Avengers movie in the IMAX cinema! I can't wait for the movie and for the popcorn haha (I'm on a diet but on weekends I can spoil myself a litte bit) :) Have great weekend guys :* kisses



Dress - Allegro.pl
shoes - deezee.pl
Bracelet - Solar
Belt - NN 
Glasses - NewYorker

28 komentarze:

  1. udanego seansu:))))
    a sukienka jest prześliczna!

    pozdrawiam,
    lena

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyglądasz! zazdroszczę seansu - też chętnie bym się wybrała :)zapraszam na konkurs do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cute dress.love your sunnies :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia <3
    zapraszam do siebie.
    nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna sukienką z ciekawym wzorem

    zapraszam do siebie i czekam na opinię :
    http://ollmmifashstyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz przecudne okulary! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. ale śliczne zdjęcia :) fajna sukienka i buty fajnie do niej pasują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi się bardzo podoba to połączenie!

      Usuń
  8. śliczna sukienka, ładne zdjęcia ;) buziol!

    OdpowiedzUsuń
  9. ale Ci zazdroszczę tej cudownej sukienki <3

    OdpowiedzUsuń
  10. ładnie wyglądasz, ale ja osobiście nie lubię takich pasków w talii ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak pięknie i promiennie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja zwróciłam uwagę na bransoletkę - bardzo oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bransoletka mnie zaciekawiła - jest bardzo oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w rzeczywistości wyglada jak długi pasek, który można okręcać do woli :)

      Usuń
  14. Bardzo miło było Cię poznać 'na żywo':)

    Świetna sukienka i piękne zdjęcia.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również, już lecę na Twojego bloga :*

      Usuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram