time for changes

Witajcie Kochani :* Mam nadzieję, że miniony długi weekend spędziliście chociaż w krótkiej mierze na odpoczywaniu i relaksowaniu na świeżym powietrzu! My wróciliśmy z naszego urlopu w górach zrelaksowani, wypoczęci i ..... objedzeni :)))) Z resztą niestety ale od jakiś 1,5 roku widzę u siebie cały czas tendencję przybierania na wadze i dlatego też powzięłam postanowienie o przejściu na zdrowszy tryb życia :D W sobotę zaczęłam treningi na bieżni i dietę, karnet na siłownie też już mam zakupiony i mam nadzieję, że to wszystko przyniesie upragniony  skutek w postaci zrzucenia 8 kilogramów w ciągu następnych paru miesięcy :)) Trzymajcie za mnie kciuki a ja będę Wam meldować jak mi idzie :)) Tymczasem zostawiam Was ze zdjęciami zrobionymi w trakcie urlopu przez mojego męża Krzyśka :) Buźka :*

Hi guys :* I've decided to change my lifestyle and from Saturday I have started jogging trainings and a diet and I sure hope to loose 8kg in few mounths time :) Keep your fingers crossed for my success and I will keep you updated on my progress! :) I leave you with photos taken by my hubby Kris on our short vacation last week. Kisses :*








Skirt - h&m
Blazer - Stradivarius
Top - SH
Heels - Centro
Bracelet - H&M
Glasses - Biedronka

34 komentarze:

  1. Ślicznie wyglądasz, uwielbiam koronki :> !!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne połączenie koronki z koronką ;) bardzo mi się podoba ten zestaw!
    P.S. Ustaliłyśmy z dziewczynami konkretny termin spotkania Częstochowskich blogerek i tak, 12 maja o godz. 14.00 w Galerii Jurajskiej pod Zarą, mam nadzieje, że będziesz :) Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaaa super, będę na pewno! Buziaki

      Usuń
  3. Koronkowa marynarka jest prze cudowna! Zakochałam się w niej bo wyglądasz w niej uroczo. U mnie w Biedronce również okulary i coś czuję że wyposażę się w kilka nowych par :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja okulary bardzo niszczę, więc w zasadzie co miesiąc kupuje nowe :)) Nie ukrywam, że te w biedronce są tanie i fajne mają kształty :)

      Usuń
  4. Przepięknie i z klasą :)

    Adam,
    http://bmagazyn.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ale piękna kolorystyka, lubię <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny secik,uwielbiam te fotki:)I Kochana trzymam kciuki za Ciebie:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe no czytałam niedawno, że masz podobne plany do moich, więc i ja trzymam za Ciebie kciuki :*

      Usuń
  7. cudne bolerko ;)
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz!;)
    Bardzo podoba mi się ta spódniczka

    OdpowiedzUsuń
  9. ale fantastyczny plenerek <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Osobiście nie przepadam za taką wysokością obcasów (moje buty są albo płaskie, albo mają minimum 11 cm - zero kompromisów xD), ale przyznaję, że w tym zestawieniu wyglądają bardzo kobieco :)

    Pozdrawiam!
    http://strasznaszafa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie jestem wielką fanką, ale na co dzień nie zawsze jest wygodnie w tych super wysokich :)

      Usuń
  11. ja jestem zachwycona tą spódnicą!! i zdjęciami robionymi przez Krzyśka również!! są naturalne i urocze!! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, że nieźle sobie radzi?

      Usuń
  12. przepiekna spodnica, widzialam ja w h&m <3
    ogolnie zestaw niczego sobie, jest przecudowny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie wyglądasz ! :)) :*

    OdpowiedzUsuń
  14. alez zgrabne nóżki!!!

    tylko nie katuj się dietami!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś bardzo zgrabna :**
    śliczna sukienka i narzutka , uwielbiam koronki <333

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny zestaw! koronkę ubóstwiam! życzę powodzenia w diecie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ja też kocham koronkę :)

      Usuń
  17. I love your skirt! It looks beautiful on you.

    That's great that you've decided to change your lifestyle! You look amazing, but it is always important to exercise and stay healthy :)

    www.stylingmylife.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. ach, jak miło słyszeć ale mimo wszystko bez przesady :P

      Usuń
  19. uwielbiam kobiecość w takim wydaniu ;))



    http://mystylemyworldandi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. ślicznie wyglądasz ! powodzenia w diecie ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie ! Też mam tą spódnicę tylko kolorze pudrowym i jeszcze nie miałam okazji założyć :) Super ją zgrałaś z innymi ciuchami !


    Obserwuję i zapraszam do siebie

    magnesstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram