sharp cut

Hej Kochani :* Od kilku tygodni zajmuje się ciągłym przeglądaniem ubrań i decydowaniem co należy sprzedać, oddać czy też odłożyć na później a co nadaje się do chodzenia na bieżąco :) Jak każda kobieta mam ten sam problem, że szafa pełna ciuchów a ciągle mi czegoś brakuje :/ Idąc za ciosem postanowiłam skrócić kilka spódnic z długości za kolano na taką przed kolano oraz przerobić kilka eleganckich sukienek na mniej eleganckie (odprułam wszelkie ozdoby, kokardki i skróciłam wszystkie przed kolano). Oczywiście nie zrobiłam tego sama, tylko przyszła mi z pomocą kochana teściowa, której  bardzo, bardzo dziękuje :* Tym sposobem zyskałam koło 10 nowych rzeczy w szafie, które na prawdę bardzo mi się teraz podobają! Efektem przeróbek jest m.in. spódnica, którą mam dzisiaj na sobie! :) Urocza, prawda?  Buziaki i do usłyszenia :* 

This weekend my mum-in-law helped me shorten several skirts and dresses. This way I obtained new clothes in my wardrobe and I'm realy happy about it!  This skirt from pictures below is one of them! Isn't it cute? Kisses :* 






Blouse - Cubus
Skirt&shoes - Simple
Necklace - h&m
Belt - NN
Bracelet - Bydziubeka.pl

26 komentarze:

  1. słodka :) naprawdę :)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  2. wow!spódnica jest rewelacyjna!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boski zestaw! I kolorystyka, taka chłodna,odważna.. Genialnie! ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. no jasne, że urocza!!! Cudownie wyglądasz!!! A spódnica zachwyca krojem i kolorem!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowna koszula, zachwycił mnie nagłówek Twojego bloga ;)

    http://madame-chocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ale mi się podobasz! Ślicznie, sama ostatnio robiłam wielką segregację :D

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczna ta sukienka! *-*

    ja zapraszam do wziecia udzilu w konkurse ;>
    ps, jutro sie konczy ;d
    http://hahoda.blogspot.com/2012/05/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie wyglądasz :)
    zapraszam do siebie.
    nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystko mi się podoba :)

    ale kompozycja nie do końca, tzn zostawiłabym górę i buty (+gładki dół)
    albo spódniczkę i buty (+górę gładką)

    ale to tylko moje "widzimisię";)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spodnica wyglada swietnie ! Idealnie CI pasuje a jeszcze z ta bluzka - czad ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zakochałam się w tej spódniczce <3
    Stylizacja cudowna :>

    OdpowiedzUsuń
  12. Spódnica szyta na Ciebie! Szukam takiego kroju ale żeby była we wzory nie w paski i nie mogę znaleźć;(

    Przyjmij zaproszenie do rozdania ROMWE, 50$ na zakupy, sukienka i prezent niespodzianka to wszystko może być Twoje ;) Więcej w poście: http://aniesbrand.blogspot.com/2012/05/romwe-giveaway-1-winner-3-gifts.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ciekawa jak ta spodnica wyglądała przed przeróbką, bo teraz prezentuje się całkiem niezle.

    OdpowiedzUsuń
  14. Myslalam, ze to sukienka. Super polaczenie i wyglada bardzo slodko. Taki 50s look :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna spódnica.. taka uniwersalna. uwielbiam takie rzeczy bo tak naprawdę można łączyć je z różnymi ubraniami i dzięki temu zyskiwać zestaw na każdą okazję;) Pozdrawiam.

    http://mojaszafaija.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna ta spódnica, to krój który baaardzo lubie i mam dwie podobne z HΜ)

    OdpowiedzUsuń
  17. ta spónica jest doskonała ;O <3

    OdpowiedzUsuń
  18. poszerzasz sie ta spodnica robi ci sie krotki korpusik i jestes jednym wielkim paczkiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pączki są przepyszne więc to w sumie dobrze ;)

      Usuń
  19. świetna spódniczka, zarówno krój jak i kolory:) też mam tą bluzkę z Cubusa:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram