Plotki przy kawie :)

W sobotę miałam przyjemność poznać parę częstochowskich blogerek. Spotkałyśmy się przy kawie i gadałyśmy jak najęte! Było nas 6, więc dość skromne grono ale następnym razem może uda nam się zebrać jeszcze więcej dziewczyn! Jak to na takim spotkaniu atmosfera była przemiła, pogadałyśmy sobie o ubraniach, kosmetykach, facetach i ba nawet o polityce! hihi Ja po 1,5 godziny musiałam niestety już jechać, ale dziewczyny poszły potem na zakupy i czytałam nawet coś o jakiś przepychankach w Bershce hihi Buziaki :* 
Dziewczyny które wzięły udział w spotkaniu:


Pozdrawiam Was gorąco dziewczyny:* 

On Saturday I met with couple of bloggers from my city Częstochowa. It was so nice to meet them! We talked about clothes, cosmetics, man and even about politics! Hope next time to meet with even more girls! Kisses :* 















 CU :*

13 komentarze:

  1. no no ładnie dziewczyny ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne fotki :P

    zapraszam d mnie na mojarapsodia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. poznałaś Paulinę! ;d
    ja wciąż czekam aż będe miała okazję ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe spotkanie :)

    zazdroszczę . . .

    OdpowiedzUsuń
  5. nie ma to jak czas spędzony w doborym towarzystwie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. super wyglądałaś :)
    zazdroszczę Ci takich spotkań !

    OdpowiedzUsuń
  7. widać, że panowała świetna atmosfera :) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Such a great idea. It's always nice to bounce ideas off of other people in the same field.
    And I love that bracelet you're wearing!

    www.stylingmylife.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi było miło CIę poznać, mam nadzieję, że zobaczymy się znów na następnym spotkanku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie, że udało nam się spotkać i to w takim miłym gronie :) mam cichą nadzieje, że wkrótce będzie następne spotkanie i będzie nas więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny pomysl, milo ze blogerki z Czestochowy trzymaja sie razem!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram