life is beautiful

Kochani, czy u Was też dzisiaj taka piękna pogoda? U mnie jest słonecznie i upalnie! Rano byłam na zajęciach z jogi i na saunie, potem zjadłam wielkie lody a teraz no cóż leniuchuje na ogrodzie :) Życie jest piękne! ;) Udanego weekendu, ściskam mocno! :* 

Hi there guys! It's so beautiful and sunny here! I've been to joga classes and to sauna than ate huge portion of icecreams and now I'm resting in my garden! Life is beautiful! :) Have a great weekend :* 





 


Top - Cubus
Shorts - Orsay
Shirt - Second Hand
Heels - Wysokie Obcasy
Bracelet - Solar
Glasses - New Yorker

23 komentarze:

  1. Wszystko idealnie na swoim miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieskromnie muszę przyznać Ci rację hihi

      Usuń
  2. bluzka dodaję kobiecości całości i Twojej ślicznej buzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie słonko to prawda ale temperatura nie powala na kolana :(
    śliczną masz bluzeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W końcu jest słonko!Udanego weekendu Kochana,super wyglądasz a nogiiiiiii-wow!:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha grunto to dobrze się ustawić do zdjęcia hihi Buźka

      Usuń
  5. Śliczna bluzka, choć ja chyba wolałabym pod nią cielistą bieliznę:) A u mnie też słońce, tylko że ja nietsety zakopana w ksiązkach w domu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz:) śliczne buciki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie odważyłabym się na połączenie jeansu, koronki i szpilek, ale u Ciebie wygląda to genialnie! Zero kiczu! Bardzo podoba mi się ta koronkowa mgiełka i sposób w jaki ją związałaś- duży plus! No i masz ciekawą urodę :)
    Dodaję do obserwowanych!

    Pozdrawiam,
    Paula
    www.jadorecestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, mnie tez się to połączenie bardzo spodobało gdy już wszystko na siebie założyłam :)

      Usuń
  8. U nas też jest piękna pogoda i wykorzystałyśmy ją na robienie zdjęć! :)
    Piękny zestaw, bardzo nam się podoba połączenie koronki z jeansem.
    Pozdrawiamy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak słońce wychodzi od razu chce się człowiek fotografować! hihi

      Usuń
  9. lovely!!

    kisses
    fashionsugarbubbles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Megan,Oh Megan wyglądasz Znakomicie jak zwykle zresztą :)

    Adam,
    http://bmagazyn.com

    OdpowiedzUsuń
  11. prześliczne sandałki <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram