Getting colder again

Niestety ale znów zrobiło się zimno! Musiałam wyciągnąć parę swetrów z powrotem z pudeł i teraz one wraz marynarkami stanowią bazę pod moje codzienne stylizacje :) Cieszę się, że nadszedł wreszcie piątek, bo oznacza to też, że dzisiaj mam ostatni 2 godzinny trening i mam dwa dni przerwy :) Wybieram się w weekend na jakieś ujędrniające zabiegi na ciało by dopomóc mojej przemianie :D Póki co 1,5 kg mniej ale najbardziej zadowalające są centymetry zgubione w biodrach i  w nogach :) spodnie zaczęły być bardzo luźne i nie ukrywam, że bardzo mnie to cieszy! Życzę Wam udanego weekendu Kochani, buziaki :*
P.S. Przepraszam, że zdjęcia są takie rozmyte ale robiłam je pod słońce hihi buziaki :*

It's finaly Friday and for me it's the last day of my 2-hours-long trainig! Now two days of being semi-lazy and then back to the hard work-out! I've lost 1,5 kg but most important i've lost couple of cm in my hips and legs! It makes me feel realy happy! Back to clothes now! It has been pretty chilly for the past few days so thicker swaeters are back in my closet :)  Have a great weekend guys! Kisses :*









Blazer - Sh
Sweater - F&F
Necklace - NN - a present
Pants - Reserved
Bracelet - NewYorker

14 komentarze:

  1. Super marynarka, nie wiedziałam, że w second handach można znaleźć takie ładne rzeczy :]

    OdpowiedzUsuń
  2. ale superowo C w tych spodniach!!! Kochana 1,5kg to duży sukces :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny, klasyczny zestaw, ale dzięki niebanalnym dodatkom (naszyjnik!) wygląda bardzo interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratki Kochana mobilizujesz mnie:]:*
    A secik extra:)

    OdpowiedzUsuń
  5. kurczę, naszyjnik przykuwa uwagę! super!

    OdpowiedzUsuń
  6. trzymam kciuki abyś dotarła do wyznaczonego, upragnionego celu ! :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. klasycznie i stylowo;)).
    Bardzo oryginalnie, świetnie pozujesz!
    Zapraszam w wolnej chwili. lovagex3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Porteczki i naszyjnik-totalny obłęd ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. całość dość typowa, codzienna, ALE naszyjnik i buciki CUDOWNE :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładnie, fajna biżuteria, tak urozmaica :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjna biżuteria!:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. zawsze zaskoczysz mnie jakąś cudowną biżuterią! ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. Interesująca biżuteria!!!!:D


    zapraszam do siebie:
    http://glammadz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram