Fashion Week Poland vol.3.

Tym razem to już ostatnia relacja z FWP! Pokazy już zrelacjonowałam, więc teraz mogę szaleć do woli i zaprezentować miks zdjęć moich i Dawida Dąbrowskiego - fotografa Ewy :) Niezmiernie cieszę się, że mogłam uczestniczyć w polskim tygodniu mody i już odliczam dni do następnej edycji! Ja nadal odpoczywam w górach i nawet udało nam się wczoraj zrobić sesję, z pięknym górskim pejzażem w tle ale to jutro :)) Buziaki 

Today some more photos from FWP - this time a mix of photos taken by me and Dawid Dąbrowski - Eve's photografer. Kisses :*


























Photos me and Dawid Dąbrowski 



20 komentarze:

  1. Lubię takie nieoficjalne foty - fajnie się takie ogląda ;) Kopertówka z lego jest genialna :D Ja niestety nie byłam w Polsce, kiedy był Polski Tydzień Mody, ale mam nadzieję, że nadrobię to podczas kolejnej edycji :)

    Pozdrawiam,
    Joanna

    PS. Zapraszam również do obejrzenia mojej nowej stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jak wchodze na blogi to lubie oglądać takie miksy :D

      Usuń
  2. Październik już blisko. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. super zdjęcia Megan!! i te Twoje buty!!! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe no nie da się ukryć, że kocham szalone buty!!

      Usuń
  4. świetne zdjęcia :)!
    wyglądasz rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dzięki Kalina, mam nadzieję, że wkrótce uda się spotkać!

      Usuń
  6. must have been a great event!from the pics it seems lovely.great photos.

    OdpowiedzUsuń
  7. genialne są te zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, genialne może i nie są ale mam nadzieję, że fajnie się ogląda :)

      Usuń
  8. buty są rewelacyjne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lucky girl! I hope you had a good time :)

    I love your shoes!!!

    www.stylingmylife.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Dołączylam do obserwujacych :) moze tez ci sie spodoba u mnie :) buziaki

    Zapraszam na ostatni dzien konkursu i ogladanie inspiracji, ktore wstawiam :) http://fancyicon.blogspot.com/2012/04/konkurs-z-pinspire-wygraj-bon-do-zary.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, już do Ciebie pędzę!

      Usuń
  11. piękne buty ! :)
    zdjęcia rewelacyjne, żałuję, że mnie tam nie było . . .


    http://mystylemyworldandi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram