Emerald


Ależ miałam cudowny weekend! Dużo odpoczynku, trochę ćwiczeń i mnóstwo dobrego jedzenia:) miałam dużo czasu na zrobienie zdjęć i poleniuchowanie na słońcu :) Kocham takie weekendy :)  Dzisiaj stylizacja w jednym z moich ulubionych kolorów - szmaragdzie :) Nie jest w cale tak łatwo kupić ubrania w tym kolorze, ale czasem trafią się jakieś perełki :) Kwiaty na spódnicy są wg. przepiękne! Jeśli chodzi o biżuterię to na spotkaniu częstochowskich blogerek Ewa poleciła mi hurtownie www.katherine.pl , w której są przefantastyczne rzeczy! Polecam gorąco!! Ściskam Was i do usłyszenia! 

Today a set in one of my favourite colours - emerald! It's not that easy to find nice clothes in this colour but when I do I'm extreamly happy :) Don't you just love those flowers on my skirt? I do! :)Kisses











Skirt - Mohito
Blouse - H&M
Necklace&Ring - Katherine.pl 
Wedges - Simple
Nail polish from Silcare


26 komentarze:

  1. Mi się spodobały dodatki - buty i pierscionek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam te buty, jak narazie w tym sezonie są to moje ulubione!

      Usuń
  2. Fantastyczna spódniczka<3, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. W szmaragdzie bardzo Ci do Twarzy. Weekendu zazdroszczę :D nie ma to jak pyszne jedzonko a po nim ćwiczenia ;) choć ja pewnie poprzestałabym na tym pierwszym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja jeszcze parę tygodni temu też:) Ale obiecałam sobie, że muszę trochę zmienić styl życia na zdrowszy więc musiały być też ćwiczenia :)

      Usuń
  4. świetnie wyglądasz
    masz dzieci?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie, pracujemy nad tym hihi :))

      Usuń
    2. powodzenia :)

      Usuń
  5. o jaaaaa! ale śliczne pierścionki. też teraz złożyłam zamówienie z katherine :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne połączenie:) Zapraszamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie! kwiaty i baskinka prezentują się razem cudownie! jestem zachwycona tym połączeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudnie :)
    świetne kolorki♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna ta bluzeczka i śliczna spódnica!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowną masz spódniczkę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. tez miałam ochote na tą spódniczkę;) bardzo ładna i bardzo fajnie dobrane dodatki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna jest ta bluzka ze spódniczką tworzy duet idealny:):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się spodobało to połączenie :)

      Usuń
  13. Me gusta kolorystyka tego zestawienia :))) Bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. This color looks amazing on you! The skirt is so cute too :)

    www.stylingmylife.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie to wszystko ze sobą zestwaiłaś :)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  16. mi się nie podoba! zupełnie niekorzystnie dla twojej figury. Ten pasek jest zbędny, jak już jest basknika i inne dodatki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem co uważasz, że powinnam założyć, żeby było korzystnie dla mojej figury?:)

      Usuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram