Being totaly lazy


W tym roku przyłączyliśmy się wraz tysiącami Polaków do długiego tygodnia leniuchowania i pojechaliśmy w góry odpocząć od pracy i całego zgiełku naszego miasta :) Jako, że totalnie nie chcę mi się ubierać w nic innego niż kostium kąpielowy i szlafrok, tradycyjnej sesji  nie będzie ale za to będzie miksik moich zdjęć z ostatnich paru dni urlopu :) Mam nadzieję, że Wam też udało się gdzieś wyrwać i trochę odpocząć! Buziaki :*

We are on a short vacation in polish mountains and we are being totaly lazy! I leave you with a mix of photos from the last few days! Kisses :*







 






 




Buziaki, kisses :* :* :*

26 komentarze:

  1. Mi przez weekend też nie chciało się jakoś szczególnie stroić, cały przebiegałam w t-shircie i dżinsowych szortach... Ale czasem tak po prostu trzeba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No u mnie kostium i jakieś zwiewne sukienki non stop kolor!

      Usuń
  2. Uwielbiam takie fotki:* Kochana jak Ty fantastycznie wyglądasz,widać że jesteś mega zrelaksowana i wypoczęta!Świetne masz te neonowe sandałki a na widok gofra ślinotok mam:D;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach dziękuje, wypoczywam na maksa!! :))

      Usuń
  3. Super! Zazdroszcze wypadu w góry! Swietnie wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę wyjazdu, kapelusza i neonowych butów :D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnee zdjęcia *.* <3
    zapraszam do siebie.
    nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  6. lecę po truskawki dziś! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie powiem, ale kupiłam tego gofra głownie dla tych pięknych truskawek! :D

      Usuń
  7. goofry ♥
    loody ♥
    CZUĆ LAAAAAAAAAAATO :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastyczne zdjęcia!
    nie kuś lodami i goframi, bo do lata muszę zwalić trochę z masy :)
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. mmmm gofry z bitą śmietanką i truskawkami pycha!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Miłego leniuchowania! Pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne te sandały! obserwuję i zapraszam do mnie. Zachęcam również do obserwowania, jeżeli spodoba Ci się mój blog.
    Pozdrawiam,
    śląska blogerka;)

    http://mademoiselletralalala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Niedługo do Ciebie zajrzę jak tylko się przełącze na komputer!

      Usuń
  12. masz świetne sandałki! A na loda mam ochotę ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajne zdjęcia! sandałki wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nowy layout??? - bardzo udany! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne sandały. A w tej czerwonej sukieneczce wyglądasz epoko, do zjedzenia :) Do zobaczenia wkrótce i miłego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe w sumie to to jest kostium kąpielowy, tylko taki sukienkowy :) Buziaki

      Usuń
  16. I love the yellow shoes and toes!

    www.stylingmylife.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również leżę i leniuchuję!:)
    odpoczywaj!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogoda rozpieszcza na maksa :))

      Usuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram