what to wear?

Wczoraj z Krzyśkiem podjęliśmy decyzje, że nadchodzący weekend mamy zamiar spędzić w Warszawie na Warsaw Fashion Weekend a następny dla odmiany w Łodzi na Fashion Week Poland :D Totalne modowe szaleństwo nas czeka! Ja lekko wariuje, żeby nie powiedzieć, że szaleję bo przecież muszę wymyślić co będę nosić w trakcie tych wydarzeń a tu oczywiście nic w szafie nie ma hahaha ;) LoL :D Tymczasem zostawiam Was z nową porcją kwiatowych wariacji :) 

A i jeszcze jedno! Tutaj znajdziecie moje aukcje Allegro! Może Wam się coś spodoba:) Aukcji będzie przybywać każdego dnia :) Buziaki i do piątku! 

I find flowers so sweet so today another portion of flower-pattern photos! This time it's a beautiful dress! kisses :*








Dress - Allegro
Sweater - Terranova - a birthday present from E&Ł :)
heels - deezee.pl 
Bracelet - punkklimaty.pl

24 komentarze:

  1. Świetna sukienka!:)Zazdroszczę tych weekendów;):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trzeba zazdrościć tylko por prostu jechać! :)

      Usuń
  2. oo jaka śliczna sukieneczka :)
    cudnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja także zazdroszcze:( zapraszam do siebie w wolnej chwili:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj jak ja bym chciała też jechać, planowałam, ale się przeliczyłam z kosztami ii nic z tego nie wyszło...
    a Ty kochana dostałam akredytację, czy na własną rękę? Jaki bilet kupiłaś?
    pozdrawiam a sukienka piękna!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) Akredytacji nie mam ale mam sporo zaproszeń od projektantów więc jadę na sobotę i na niedzielę. Koszt to w sumie tylko jednego noclegu :)

      Usuń
  5. świetna stylizacja! <3
    zapraszam do siebie.
    nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna sukieneczka, jak dla mnie bardzo romantyczny outfit, super!!:):)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienka jest sama w sobie bardzo romantyczna :)) bardzo ją lubię!

      Usuń
  7. jejki, śliczna sukieneczka!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. co za cudowna sukienka! :) wyglądasz olśniewająco!

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie i z klasą!
    dla mnie bomba, buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Lovely dress! you looks so romantic and feminin!!


    xoxo from München
    La Vie Quotidienne
    www.laviequo.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjny blog!!:)
    bardzo fajne stylizacje!
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, już do Ciebie pędzę! :)

      Usuń
  12. Such a pretty dress! I love it with this cardigan :)

    www.stylingmylife.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram