Something old

Dzisiaj prezentuje Wam zestaw, którym już się Wam chwaliłam przy okazji publikacji w Magazynie HOT Moda&Shopping :) Całkiem o nim zapomniałam!!! Teraz macie okazję zobaczyć go w pełnej okazałości :) My tymczasem jedziemy dzisiaj do Warszawy na Warsaw Fashion Weekend :) Będziemy tam po raz pierwszy i jestem bardzo ciekawa jak to będzie wszystko zorganizowane! Obiecuję Wam pełną relację jak tylko wrócę! Buziaki i życzę Wam miłego weekendu :*


Today evening and tomorrow the whole day we are attanding the Warsaw Fashion Weekend :) Hope it will bo lots of fun! Have a great weekend everyone! kisses :*








Skirt - SH
Blouse - Simple
Jacket - Tuzzi
Boots - Wysokie Obcasy
Necklace&bracelets - h&m
Rings- Aldo&Centro

22 komentarze:

  1. Świetny zestaw. Pasują Ci jasne odcienie. ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. oooh tez bede na WFW i jestem ciekaw jak to bedzie wyglądało a stylizacja przesympatyczna ^^
    zaprszam do siebie :)
    http://white-suite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Biała dama, zasłużone zwycięstwo :) czekamy na relacje z WFW , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha biała dama :) Też sie uśmiałam hihi buziaki :*

      Usuń
  4. Sliczna stylizacja :) Tak jasniutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, tak podoba mi sie ta stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajna spódnica :) świetna stylizacja!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jestem przeszczęśliwa, że ją znalazłam :)

      Usuń
  7. fajna spódnica;)
    zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam Cię w tym zestawieniu! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny zestaw bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. spodnica jest boska! ale jakos polaczenie jej z kremowym kolorem mnie nie przekonuje ;/
    KaaWee

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajnie wyglądasz :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna Ty:):*Życzę udanego wyjazdu i niecierpliwie czekam na relację:]:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówiąc szczerze, to nie ma jakiegoś zachwytu totalnego :) Zobaczymy co się będzie działo dzisiaj :)

      Usuń
  13. PERFECT LOOK...amazing DRESS combo with beautiful necklaces and Bracelet....SUPER NICE OUTFIT

    You can check my BOYFRIEND shirt OUTFIT with Neon Shoes and Scarf:

    www.laviequo.com

    XOXO from MUNICH

    La Vie Quotidienne

    OdpowiedzUsuń
  14. sukienka przeurocza! nie wierzę, że sh:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja tez nie mogłam uwierzyć jak ją znalazłam!!

      Usuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram