soap bubbles

Oficjalnie nie mam weny! Albo mam lenia - jak zwał tak zwał, wybierzcie sobie hihi :)) Dlatego też nie będzie dzisiaj jeszcze relacji z soboty na FW tylko zwykły post ubraniowy :)) Ja się w sumie cieszę, bo na innych blogach możecie sobie o FW poczytać do wyboru do koloru, więc chociaż u mnie chwila odetchnienia :D Zdjęcia są sprzed tygodnia kiedy to przypomniałam sobie, że kupiłam takie cudeńko do puszczania wielkich baniek mydlanych i stwierdziłam, że fajnie by było je wykorzystać do zdjęć :D Byłam mokrusieńka po zdjęciach, ale ile miałam radości!! Bezcenne! Buziaki

Today a funny post with soap bubbles :) All my clothes are from second hand (sorry guys!) and they all got wet after this photo session haha Kisses Megan :* 



 


how to animate a gif



Skirt, blouse, blazer - SH
Heels - Centro
Bracelet - Marni for h&m
Bubbles - Makro

26 komentarze:

  1. Ja też nie mogę się zebrać w sobie żeby ogarnąć wszystkie zdjęcia z FW, a zrobiłam ich chyba z 500, więc jest nad czym pracować.


    Świetna spódnica, tak na marginesie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. urocza ta spódniczka:) można by ją skrócić i zrobić z nią jakiś szalony sexy outfit :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona była długa do kostek, już ją o połowę skróciłam :)) Nie przepadam za mini,czasem noszę ale zdecydowanie wolę taką długość :) Pasuje ona bardziej do mojej figury:)

      Usuń
  3. Super!

    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas na konkursik;)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie! fantastyczny zestaw :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. mam takie same bańki <3
    genialna spódnica ';d

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie wyglądasz!
    marynarka mi się okropnie podoba..:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna spódnica!I gifek czadowy:]

    OdpowiedzUsuń
  8. Love the colours of your outfit, is perfect for the spring! You looks so elegant!
    Funny pics! (i have prepared one similar hehe ) ;)


    xoxo from München
    La Vie Quotidienne
    www.laviequo.com

    OdpowiedzUsuń
  9. a mnie się podobają okulary i marynarka :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. So cute! I love the vintage outfit :)

    www.stylingmylife.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne to ostatnie foto! Genialna spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Beautiful blog with so many inspiring ideas! Great work:) Would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna bluzeczka :)
    ps. zapraszam do siebie na konkurs! do wygrania bon do h&m :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo podoba mi sie marynarka, ma ladny kolor, lubie takie zgaszone barwy i dobrez sie w nich czuje.

    zdjecia z bankami mydlanymi sa najladniejsze, jesli moge wyrazic opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny zestaw, wyglądasz tak świeżo, a długość marynarki idealna:)

    OdpowiedzUsuń
  16. mam chrapkę na taką spódnicę, szkoda, że to sh:)

    OdpowiedzUsuń
  17. I love your look and you have a great blog!
    Check mine if you like

    http://justdailythings.blogspot.com

    xx

    OdpowiedzUsuń
  18. Powiem całkiem szczerze: w tym zestawie wyglądasz po prostu obłędnie! Pasuje do Ciebie ideolo!!! A ta spódnica....spódnica jest w prost przecudna!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. ӏts likе you reаd my mіnd! You
    аppear to know sо much аbout thiѕ, liκe yοu wrοte the bоok
    in it or something. I thinκ that you cаn do with a
    few piсs to driѵe the mesѕage home a little
    bit, but instead of that, thiѕ is еxcellеnt blog.
    Αn excellent rеаd. I'll certainly be back.

    My weblog :: demotywatory

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram