She's like a wind

Dzisiaj prezentuję Wam zdjęcia z pierwszej sesji, która powstała przy współpracy ze Studiem Fotograficznym Piękny Dzień. Zrobiliśmy razem 4 sesje, które będę Wam po kolei prezentować na blogu. Ja jestem zachwycona efektem naszej pracy! Zachęcam Was do zapoznania się z ofertą tych zdolnych fotografów! Są oni także autorami naszych zdjęć ślubnych, które są po prostu fantastyczne! Tymczasem obejrzyjcie zdjęcia i sami oceńcie efekty! Ściskam Was mocno, życzę wspaniałych Świąt Wielkanocnych i do usłyszenia w niedzielę -  w moje urodziny!! :) Buziaki

Today I present you with the first photo session I did with a collaboration with Piękny Dzień (Beautiful Day) Studio.  Hope you like it! I send the best Easter wishes your way! Kisses :*











Sukienka - szafomania.pl
Lace skirt - SH
Jacket - Tuzzi
Heels - Bershka
Bracelet - Cubus 

38 komentarze:

  1. świetna stylizacja :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. naprawdę jak wiatr - cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak robiliśmy te zdjęcia to tak wiało, że prawie mnie z tego pomostku zrzucało hihi

      Usuń
  3. zjawiskowa sukienka, że zestaw genialny to w sumie mówić nie muszę, widać wyżej, ale zdjęcia! Ach, wydobywają z Ciebie wszystko co piękne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia, masz sliczną sukienkę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Love the texture and colour of your dress, so lovely!
    This leather jacket is really amazing!!

    xoxo from München
    La Vie Quotidienne
    www.laviequo.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjęcia !
    A sukienka mgiełka - CUDNA :))

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo kobieco, ładna sukienka:)

    Pozdrawiam serdecznie&Wesołych Zająców!
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za życzenia i wzajemnie :*

      Usuń
  8. Wspaniały zestaw,świetne zdjęcia i cudna Ty:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne fotki, bardzo fajnie wyglądasz. Śliczna sukienka i kolor.Szpilki - klasa!!!

    Pozdrawiam Cię Kochana i zapraszam do mnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. No faktycznie są, i nawet są całkiem wygodne, o dziwo :D

      Usuń
  11. Te buty są obłędne!
    Mam wrażenie,że brzuszek Ci się zaokrągla?
    Czy się mylę? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi myślę, że musisz spojrzeć jeszcze raz :) Cała się zaokrąglam, nie tylko brzuszek :D

      Usuń
  12. rewelacyjnie wyglądasz:*
    spodobał mi się Twój blog! poobserwujemy?:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka jest zachwycająca. *.* Taka zwiewna i ten kolor! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie długo myślałam nad tym czy wziąć zieloną czy różową ale w końcu stwierdziłam, że ta mi się o wiele bardziej podoba:)

      Usuń
  14. o ja!!!!
    mega pięknie wyglądasz!
    buziole

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna, zwiewna stylizacja, a zdjęcia - mega!

    OdpowiedzUsuń
  16. Rzeczywiście piękne zdjęcia! A gdzie jest taki cudowny plener? Życzymy radosnych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) w sumie to pojęcia nie mam, godzinkę drogi od Katowic w stronę Cieszyna :)

      Usuń
  17. Bardzo ładnie wyglądasz w tej sukience. A zdjęcia faktycznie piękne :) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  18. Mega oświetlenie na zdjęciach! Super sesja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, fajni fotografowie to i oświetlenie dobre hihi

      Usuń
  19. beautiful dress. it's such a gorgeous color.

    www.stylingmylife.com

    OdpowiedzUsuń
  20. super zwiewna sukienka :D
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia, wyglądasz świetnie - bardzo kobieco i naturalnie! :) Rewelacyjna sukienka, zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram