if it wasn't for you

Dzisiaj wyskoczyłyśmy z Asią  na krótką sesję zdjęciową do centrum miasta:) Na dworze jest coraz ładniej i cieplej więc można sobie pozwolić na pomykanie w szpileczkach i marynarce :) Tylko lekki wiatr zmusił mnie do założenia szalika (pożyczony od Krzyśka) :) Dzięki Asiu za cudowne zdjęcia :*

Today my friend Asia and I went for a short photo session in the city center of Częstochowa. I'm so glad it's getting warmer and I can wear heels and a thin blazer :) Kisses :*












Zdjęcia Asia Maślanka

Blazer&blouse - SH
Pants - Local store and DIY
Heels - Bershka
Skarf - Review
Ring - Glitter

28 komentarze:

  1. Powtórzę się-wyglądasz rewelacyjnie!:)Fotki świetne:*

    OdpowiedzUsuń
  2. :) śliczne foteczki i pieknie wygladasz :) szalik komponuje się tu bardzo fajnie :D

    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha no włąsnie sama go mężowi kupiłam, a teraz w nim chodzę, bo tak bardzo mi się podoba!

      Usuń
  3. Spodnie i buty dały fajne połączenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się to połączenie bardzo spodobało :D

      Usuń
  4. przepiękne spodnie!
    mega mi się podobają :)
    buziole

    OdpowiedzUsuń
  5. szpilki mega, żałuje, że ich nie kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz, super gacie i szpileczki!!

    OdpowiedzUsuń
  7. beautiful outfit!
    i just adore your blazer and shoes!
    you look great :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham Cię w tym zestawie! Najlepszy z najlepszych! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. o, taka Twoja blogowa wisienka na torcie! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. The metallic heels are utterly phenomenal, so chic!

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładne spodnie! mega mi się podobają;)

    zapraszma do siebie;D
    www.juliettecapuleti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wyglądasz :) bardzo fajnie wyglądasz w spodniach o takim fasonie.

    zapraszam do nas.

    OdpowiedzUsuń
  13. Oo 3 aleja:)
    Pieknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzecia Aleja i Ogrody Cynamonowe :)

      Usuń
  14. Piekne zdjecia! No i bardzo przyjemna stylizacja. U mnie niestety ciagle bardzo zimno :(

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie wyglądasz, najlepszy z twoich zestawów! uwielbiam go <3

    OdpowiedzUsuń
  16. DESTROYED JEANS....super great trend =)

    Amazing OUTFIT my dear...Allways perfect. =)

    So pretty look

    You can check my ETRO scarf in:

    www.laviequo.com

    XOXO from MUNICH

    La Vie Quotidienne

    SHOP in:

    http://laviequo.blogspot.de/2012/04/laviequocom-shop.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne fotki. :)
    Świetnie wyglądasz ! Bardzo spodobały mi się Twoje spodnie. :)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Zmień aparat albo nie przerabiaj tak zdjęć!

    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mnie się takie bardzo podobają :)

      Usuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram