From a different perspective

Witajcie Kochani! Muszę się Wam przyznać, że jestem totalnie zakochana w tej bluzce! Piękne kwiatki, słodki skórzany kołnierzyk i jeszcze półprzeźroczysty materiał! Nie może być już lepiej :D A teraz z innej beczki - w sobotę jedziemy z Krzyśkiem na FWP do Łodzi i poważnie Wam powiadam, totalnie jeszcze nic nie przygotowałam!!!! Bo nie wiem co wybrać, czy asymetryczną sukienkę, sukienkę w kwiaty czy zwiewną spódnicę, a może skórzane spodnie??!! AAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaa  pewnie będę dzisiaj siedzieć do późna, żeby wreszcie zdecydować w co się ubiorę :) No nic, zostawiam Was ze zdjęciami i uciekam bo dziś mnie czeka zwariowany dzień :) Buziaki :*

Hi there guys:* I need to say I am totaly in love with this blouse! For me it's perfect!!  Kisses and have a great day! :*







 



Photos lovely hubby :*

Blouse - h&m
Pants - Cubus
heels - deezee.pl
Bracelet - Versace for h&m

29 komentarze:

  1. Śliczna bluzeczka - uwielbiam kwiaty!
    Buty też bardzo ładne, na pewno ożywią wiele stylizacji :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odkąd je mam to w sumie wydaje mi się, że pasują dosłownie do wszystkiego!

      Usuń
  2. te buciki są genialne też miałam na nie ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże, Ty to masz zawsze takie piękne buty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje, buty to chyba moja ulubiona część garderoby :))

      Usuń
  4. przepiękna bluzka! <3
    buziak

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty rewelacyjne!! zauroczyłam sie nimi:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak pięknie:) Wspaniała uroda, wspaniały zestaw:) Bardzo kobiecy:)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  7. Madziunia, zaskakujesz mnie ostatnio! Co post to jestem bardziej zauroczona, rozwinęłaś skrzydła! Piękna koszula <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzeczka jest śliczna a buty?Fiu fiu już je chcę!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adriana na prawdę polecam! Są na prawdę wygodne, co nie zawsze ma miejsce :)

      Usuń
  9. bluzka z kołnierzykiem super! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. och ta bluzka ma fajny kołnierzyk. buty są boskie, choć ja porównując te z deezee i river island wolę jednak river - są wyższe. ale i tak ich nie kupię bo w szpilkach już długo nie pochodzę wiec się nei wymandrzam;)

    OdpowiedzUsuń
  11. That really is such a pretty blouse! I want one!!

    www.stylingmylife.com

    OdpowiedzUsuń
  12. The edgy pants are perfect with the feminine top.

    http://www.glamkittenslitterbox.com/
    Twitter: @GlamKitten88

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajne fotki :) i super buty!!!

    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny zestaw, bluzeczka jest cudowna. Megan, organizujemy częstochowskie spotkanie, zajrzyj na forum MOdnej Polki.
    P.S> tak myślę,że to chyba Ty byłaś w czwartek na Ladies Nights? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram