Fashion Week Poland vol.1

Witajcie Kochani, wróciłam z FWP w Łodzi pełna ekscytacji i zadowolenia! Poznałam mnóstwo dziewczyn i spotkałam te które już znałam - był czas na pokazy, zdjęcia, zakupy i plotki przy kawie i sushi :) My z Krzyśkiem byliśmy na FW tylko w sobotę wieczorem i w niedzielę, widzieliśmy 5 pokazów - Michał Szulc, MMC, Ewelina Klimczak, Łucja Wojtala i Pitchouguina ale i tak było warto pojechać! Zostawiam Was z miksem zdjęć głównie z showroomu! Relacje z pokazów i ze spotkań z dziewczynami będę dodawać systematycznie wciągu tygodnia! A i jeszcze jedno - jestem zachwycona organizacją tej edycji FWP! Nie było żadnych przepychanek, usprawniono procedurę wejścia na pokazy i  było więcej kawiarni i restauracji :) Duży plus ode mnie dla organizatorów! :)

P.S. Wiem, że zapowiadałam dzisiaj post ubraniowy ale będziecie musieli trochę poczekać :) Buziaki

 Hej guys! I leave you with a mix of photos from the showroom at the Fashion Week Poland!  Kisses
















 












 Photos by me&Kris







23 komentarze:

  1. ta torebka z jajcem wymiata ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te torebki robiły furorę, zdjęcie nie oddaje ich urody!

      Usuń
  2. najbardziej z tego wszystkiego to mi się podoba ta Twoja różowa spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasia, tez mi się podobają :)

      Usuń
  4. świetnie wyglądałaś, buty przepiękne a takiej opaski szukam od dawna! ja na tą edycję niestety nie zawitałam, ale na kolejnej muszę być przymusowo, faktycznie przez te parę lat organizacja całego FW baaaardzo się polepszyła;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opaskę zrobiłam sama, niedługo na blogu będzie krótkie DIY:)

      Usuń
  5. Spódnica z H&M prezentuje się znakomicie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest na prawdę świetna, ładnie wykonana z ślicznej koronki :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. stoiska były niesamowite, ludzie mają taki talent w sobie, że nie mogę się przestać zachwycać!

      Usuń
  7. Is impossible decide what is the best pic...amazing post...nice history about this wonderful event.

    Your look is so pretty and you??? beautiful my dear. Nice nice and chic

    XOXO from MUNICH

    La Vie Quotidienne

    You can check my DIY: Neon BAG in: www.laviequo.com

    My shop is open in: http://laviequo.blogspot.com/2012/04/laviequocom-shop.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochałam się w Twojej spódnicy,butach i opasce:):*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta opaska to DIY? Naucz nas :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo na blogu umieszczę DIY :)

      Usuń
  10. światowa kobieto masz piękną tą opaskę <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądałaś świetnie :)) Genialna torebka i opaska!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram