Easier said then done

Na blogach od kilku tygodni królują stylizacje ze spodniami, koszulami i sukienkami w kwiaty więc nadszedł czas i na mnie :) U mnie co prawda w całkiem innej wersji ale trend musi być zachowany! Kobietom o moich kształtach nie polecam biegania w kwiecistych spodniach bo wygląda się w nich fatalnie (sprawdziłam - zmierzyłam chyba wszystkie dostępne na rynku!). Trzeba więc wybrać jakąś łagodniejszą wersję - sukienkę noszoną z marynarką lub sweterkiem czy też bluzkę. Duże kolorowe wzory baaaardzo poszerzają więc na prawdę trzeba uważać! Ja mam nadzieję, że wyszłam z tego obronną ręką ale to Wam pozostawiam ocenianie ;)Buziaki :*

Flower-pattern clothes rule on blogs all over the world! It's time for me to use some of it too! As my figure is rather round it was imposible for me to find pants with flower patter that doesn't make me look totaly fat. So I have decided to use a shirt as the safest option! Hope you like it! Kisses :*








Shirt - SH
Top - Cubus
Pants - Kappahl
heels - Centro
Necklace - h&m
Purse - NN -  a birthday present from A&J
Nacklace worn as bracelet -  www.stereostore.pl


25 komentarze:

  1. Cudowna stylizacja , taka wiosenna :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Na żywo jest jeszcze piękniejsza! :)

      Usuń
  3. kwiaciasta koszula - jak dla mnie rewela!!! wyglądasz w niej bombowo!!!

    pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się szalenie podoba! :)

      Usuń
  4. Koszula mistrzostwo świata!
    Zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bransletka, koszula, wszystko, podoba mi się!! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no bransoletka mi w sumie żadna nie pasowała, więc zawiązałam naszyjnik i fajnie wyszło :)

      Usuń
  6. świetna koszula, taka wiosenna <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszło świetnie!Koszula jest obłędna:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No u Ciebie spodnie u mnie dla równowagi koszula :D

      Usuń
  8. swietny top i bransoletka!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo podoba mi się Twój zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie to razem wygląda. Bransoletka mnie powaliła! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudownie wyglądasz!!
    piękna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I love the clutch. What a great bday present!

    www.stylingmylife.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjna torebka ( a akurat ona nie jest podpisana skąd jest;p)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha bo nie wiem niestety, nie ma żadnej metki na niej :)

      Usuń
  14. Meeega zestaw! Świetne kolory i cudna torebka ; )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram