cross the road

Sukienka w kwiaty którą widzicie na zdjęciu jest w rzeczywistości tuniką z rozcięciami po bokach, założoną na czerwoną spódnicę :) Razem tworzą całkiem przyjemną całość :) Zauroczyły mnie te piękne kwiaty na niej od pierwszego wejrzenia! Dobrze, że mam wyjątkowo dużo cierpliwości jeśli chodzi o buszowanie po second handach! Cieszę się, że kwiatowy wzór jest w modzie, bardzo lubię ten trend! Ściskam Was mocno :*

Today I present you with a flower pattern tunic worn on a red skirt :)) Hugs and Kisses :* 







Dress&skirt - SH
Poncho - Cubus
Wedges - Allegro.pl 
Bracelets - h&m, Monnari 
Necklace - Iloko.pl

34 komentarze:

  1. rzeczywiście - wygląda to jak sukienka! pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie, jak założyłam je razem to też tak pomyślałam :)

      Usuń
  2. Wooow super efekt !
    Nigdy bym nie pomyślała , że to tunika połączona ze spódniczką :*

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. W życiu bym nie powiedziała, że to tunika założona na spódnicę! Świetne koturny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny, wyjątkowy naszyjnik. Świetny zestaw !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wprost uwielbiam ten naszyjnik!

      Usuń
  5. Bardzo fajnie to sobie wykombinowałaś z tą tuniką a do tego połączenie kwiatów i kratki-mistrzostwo:):*

    OdpowiedzUsuń
  6. pomysł miałaś naprawdę świetny =]

    OdpowiedzUsuń
  7. Lovely poncho, it seems so confy!!

    xoxo from München
    La Vie Quotidienne
    www.laviequo.com

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie piękne korale.. świetnie się prezentują :) dla mnie by były trochę za duże

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne połączenie! :) mam te wedesy ale w ciemnych kolorach, całośc bardzo bardzo na plus :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne buty, śliczna sukienka i piękny naszyjnik!!!

    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. To moje ulubione koturny :) Podeszwa jest zrobiona z drewna co czyni je na żywo jeszcze piękniejszymi!

      Usuń
  12. świetne koturny ;) i ogólnie blog, będę odwiedzać go częściej ;)
    pozdrawiam i zapraszam do obserwacji :*

    OdpowiedzUsuń
  13. genialne koturny i sukienka! ;o uwielbiam Cię w czerwieni ;d

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna:) I świetny elegancki zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  15. love your photos!

    kisses
    fashionsugarbubbles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. buty cudne!!;*
    reszta też świetna;)

    OdpowiedzUsuń
  17. What a beautiful necklace! So gorgeous :)

    www.stylingmylife.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks, I olso love this necklace!!

      Usuń
  18. Pięknie! sukienko-tunika śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne buty! też niedługo będę miałą podobne tylko caaałe w panterę:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to nie mogę się doczekać, aż je zobaczę!

      Usuń
  20. I like your post so much! These pictures are really gorgeous!
    Take a look and if you want we can follow each others: Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja się zachwycam tym naszyjnikiem!Cudowny jest,a ponczo również niczego sobie :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram