colorful balloons

Dzisiaj są moje urodziny więc chciałam się z Wami podzielić kolejną sesją zrealizowaną ze Studiem Piękny Dzień :) Jako, że sesja była z balonami to akurat idealnie nadaje się na dzisiejszy dzień :) Zdjęć jest mało ale musi starczyć :)) Ściskam Was mocno i życzę Wesołych Świąt i już dziękuję za te wszystkie piękne życzenia, które dostałam od Was wszystkich na FB! Buziaki Magda

Today it's my birthday so I thought it is a perfect time to present you with the second photos session with balloons I did with a cooperation with Piękny Dzień Studio! Hope you like them! Have a great Easter! Kisses :*





 


Photos - Michał Dulemba&Co Piękny Dzień 

Dress - Allegro.pl
Blazer - SH
Boots - Deichmann
Heels - Bershka
Necklace - Local store

A poniżej parę prezentów, które dostałam od moich kochanych przyjaciół i rodziny :)) Dziękuje jeszcze raz :* Jesteście wspaniali :*  Below some presents I have received from my friends and family :* Love you guys :*




33 komentarze:

  1. mery popins w sexownej wersji ;) błyszczysz! bardzo mi się podoba ten zestaw, bardzo!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaaa w bardzo seksownej wersji :))) dziękuje!

      Usuń
  2. bardzo fajne zdjęcia ;)
    zapraszam do siebie: www.paulines-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia, takie idealne na tapecioszkę ;d
    Kochana, najlepszego! Dużo, dużo radości każdego dnia i poczucia spełnienia! ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego i od razy wesołych świąt! :)
    Ciekawie tu u Ciebie, może poobserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Również wesołych świąt!

      Usuń
  5. Super ! Życzę Ci kochana duuużo zdrowia , szczęścia , miłości no i oczywiście spełnienia marzeń :**

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjęcia i świetna stylizacja!
    Kochana Madziu dużo radości, miłości i mnóstwa przyjaciół, żeby było z kim tym szczęściem się dzielić ;**

    OdpowiedzUsuń
  7. spełnienia marzeń, dużo szczęścia, miłości, prawdziwych przyjaciół i po prostu najlepszego :) buziak! i piękne zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszegoo;** cudnie wygladasz;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnie zdj wymiata! Naprawdę boskie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, też mi się ono bardzo podoba!

      Usuń
  10. Wszystkiego naj naajlepszego!!!!!:) piekne prezenty dostałąś ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, ja też jestem nimi zachwycona!

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) mnie też się szalenie podobają:)

      Usuń
  12. takie tajemnicze ze zdjecia :)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  13. OMg lovely OUTFIT

    I think the first pic is WONDERFULLLLLLL...remember me UP DISNEY film hahaha

    Check my new look :

    www.laviequo.com

    XOXO from MUNICH


    La Vie Quotidienne

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow :) świetna sesja :)
    Zaległe wszystkiego najlpeszego z okazji urodzinek :) ja mam dziś swoje hehe :) więc wieczorkiem i mnie czeka imprezka :)
    Będę Cię obserwować :)miło mi będzie jeśli i ty będziesz i mnie :)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuje! :) Już się do Ciebie wybieram!

    OdpowiedzUsuń
  16. Spóźnione ale szczere STO LAT Kochana!:):* Piękna sesja:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram