Co ja sądzę o WFW

Wieczór w miniony piątek spędziliśmy z Krzyśkiem na Warsaw Fashion Weekend. Moje uczucia co do tego wydarzenia są raczej mieszane, nie mogę się sama zdecydować czemu. Mam wrażenie, że siła i zasięg tego wydarzenia największa jest w internecie i na nim się kończy. Spędziliśmy w Warszawie 3 dni i nigdzie nie widziałam żadnych reklam, nikt z kim rozmawiałam przez te 3 dni nie wiedział i nawet nie słyszał o tym, że taka impreza w ogóle ma miejsce w ten weekend. Gdy zajechaliśmy na miejsce byłam zdziwiona jak mała jest powierzchnia na której odbywa się całe wydarzenie. W ciągu 10 minut można było obejść wszystkie stoiska, które były raczej małe i skromne (nie wszystkie oczywiście), chociaż niektóre z bardzo ciekawym asortymentem. Pokazy odbywały się co godzinę, i szczerze Wam powiem, że po prostu w między czasie wiało nudą. My byliśmy zaledwie 3 godziny i już można było się zniecierpliwić. I tu nie chodzi o złą organizację, do takowej nic nie mam: miejsca parkingowe były,  na listę byliśmy wpisani, technicznie wszystko grało i nie było jakiejś wielkiej obsuwy w czasie.  Spotkaliśmy parę znajomych i to w sumie był największy plus imprezy :) Rozmowy zawsze umilają czas w trakcie takich imprez i potrafią człowiekowi wszystko wynagrodzić. A i jeszcze jedno. Od samego początku nie podobała mi się kampania reklamowa na zakup karnetów VIP gdzie głównym hasłem reklamowym było: kup karnet za 200 zł a otrzymasz torbę z prezentami o wartości 1000zł. Wydawało mi się to dość żenujące. Miałam wrażenie, że niektórzy ludzie przyszli tylko i wyłącznie po to by tę torbę dostać i ewentualnie napić się darmowego drinka. Tak czy siak, warto było pojechać, porozmawiać ze znajomymi, obejrzeć pokazy i zobaczyć świetnie ubraną Joannę Horodyńską  :) Poniżej, zdjęcia moje oraz zapożyczone z bloga PaniAgi (za pozwoleniem ;) gdzie będziecie mogli obejrzeć także relacje z drugiego dnia, na który ja się już nie wybrałam :)  Buziaki















 
 Jeśli chodzi o pokazy to uczestniczyliśmy we dwóch - Gavel - Itaka Podróże w Stylu Gwiazd oraz pokaz mody gościa specjalnego - Juan Pedro Lopez. Jeśli chodzi o pierwszego Pana to nawet nie wiem co mam napisać, sam pokaz jako show był bardzo fajny, natomiast ubrania do mnie jakoś nie przemawiają, głównie dlatego, że w nich się nie da się na co dzień chodzić. Chociaż poprawka - damska kolekcja jest całkiem niezła, szczupłe dziewczyny idące na jakaś wystrzałową imprezę na pewno znajdą coś dla siebie. I ogromny plus za dwa kurtko-płaszcze, które śnią mi się po nocach tak je ubóstwiam! Natomiast męska kolekcja jest dla mnie zrobiona na siłę, na pokaz (Taśmy z piórami, agrafki, ćwieki, obcisłe spodnie, duże ilości gwoździ) Bardzo cenię sobie to że Gavel realizuje swoją pasję i talent, i żeby się przebić na rynku musi zrobić wokół siebie dużo szumu i ja to popieram, jednakże jak już zostanie zauważony i zagości na liście popularnych projektantów, szczerze mam nadzieję, że stworzy trochę takich ubrań, które będą zajebiste a jednocześnie będzie je mogło kupić szersze grono osób niż tylko jego znajomi, którzy podzielają jego odjechaną estetykę. On sam jest najwspanialszą wizytówką swojej marki, i za każdym razem jak go widzę, wygląda świetnie, co nie oznacza, że uważam, że wszyscy faceci kochający modę, powinni tak się na co dzień ubierać. Trzymam kciuki za  sukces :) Ach i zapomniałam wspomnieć, moim zdaniem, bardzo dobrze wyreżyserowany pokaz i świetna muzyka!:)

Jeśli chodzi o pokaz Juan Pedro Lopez to kolekcja jest  przyjemna dla oka, piękne printy zarówno na ubraniach jak i na rajstopach. Kolekcja jest spójna, kroje opływowe, zwiewne, zgodne z trendami. Projektant używa dużo kryształów co nie wszystkim się może podobać, no ale na pewno wygląda to bardzo efektownie w świetle halogenów :) Ogółem bez ochów i achów, muzyka była fatalna, ale można było obejrzeć :)


I was wearing:

Dress - Allegro.pl
Boots - Deichmann
Jacket - Zara
Necklace - NN
Bag - Jimmy Choo for h&m

23 komentarze:

  1. dzięki Twojej opinii aż tak nie żałuję, że mnie tam nie było. oglądałem na yt filmiki z tego wydarzenia na których wypowiadali się znani z tv ludzie i wręcz zachwycali się tym wydarzeniem.

    co do Gavla to mam bardzo mieszane uczucia. mam wrażenie, że bardziej skupia się na lansowaniu swojej osoby niż tworzeniu kolekcji a same mankamenty kolekcji próbuje ukryć poprzez szoł :p

    zapraszam do nas http://vampiresandsweethearts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojjjj czekałam na ten post z niecierpliwością:)Jak zawsze rzetelnie i szczerze zrelacjonowałaś wydarzenie:]Poza tym Kochana wyglądałaś świetnie:*

    OdpowiedzUsuń
  3. relacja świetna, mam nadzieje do zobaczenia w Łodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę w sobotę i w niedzielę :)

      Usuń
  4. pokazy rewelacyjne <3 mogłabym nosić takie ciuchy mimo że są trochę odjechane ;)co to samej imprezy to właśnie dlatego na nią nie pojechałam ani razu mimo iż powiadomienia dostaję za każdym razem, zdjęcia super no i stylizacja Joanny bardzo na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To szkoda, że tak to wygląda w rzeczywistości:/

    OdpowiedzUsuń
  6. Na drugim zdjeciu bardzo spodobały mi się te conversy w grochy. To rzeczywiscie, szkoda, ze tak jest, bo w sumie bardzo chciałam brac udział w tym wydarzeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gavel<3 ostatni raz widziałam go na Fashion Weekendzie w Szczecinie. Cudowny pomysł te pióra, ale już się przejadają powoli.

    OdpowiedzUsuń
  8. Aj, żałuję, że nie byłam... A Twoja stylizacja bardzo fajna. Podoba mi się, że klasyczne zestawienie urozamiciłaś fajną torebką (ah te zwierzece wzory) i ślicznym naszyjnikiem. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety w tym roku wszystkie tego typu imprezy mnie ominą, dlatego cieszą mnie relacje innych :) Dobrze, że szczerze piszesz na ten temat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha długo się zastanawiałam, czy pisać szczerze czy nie ale w końcu wyszło na szczerość w łagodnym wydaniu :)

      Usuń
  10. genialnie się prezentowałaś! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie wyglądałaś, pasuje do Ciebie czerwony kolor :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram