Spread the word

Ogłaszam wszem i wobec, że wiosna do nas zawitała! Minione dwa dni były takie piękne i słoneczne! Wylegując się na tarasie, na leżaku naładowałam akumulatory, pojadłam owoców - bo w sumie nie wiedzieć czemu strasznie chce mi się ciągle jeść haha Zamiast chudnąć na lato jak nic nadwaga się szykuje hihi Tymczasem prezentuje Wam mój całkiem nowiusieńki nabytek - bluzkę z baskinką! Czyż nie ma ona fantastycznego koloru? Buziaki i życzę Wam udanego poniedziałku :* 

Peaple spread the word - Spring is here! It was a fantastic and lazy weekend for me! I've reacharged my batteries and I'm ready to fight the world again! Kisses and have a great Monday :*






Blouse -h&m
Skirt - Solar
Bracelet - Marni for h&m

18 komentarze:

  1. ślicznie wyglądasz, bluzka faktycznie piękna! były może inne kolory, można wiedzieć ile kosztowała? ja poluje na jakąś białą bluzkę z baskinką i chciałam się zorientować ;P dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Była jeszcze tylko beżowa w duże kwiaty :) Mnie zależało, żeby była jednolita i w sumie ten zielony kolor bardzo mi się spodobał:) kosztowała chyba 79 zł ale nie jestem pewna! Buźka

      Usuń
  2. I have the same Bracelet from Marni H&M...Love green top with this maxiskirt =)

    You can check my PICNIC of yesterday:

    http://laviequo.blogspot.de/2012/03/picnic.html

    XOXO from Munich

    La Vie Quotidienne

    http://www.laviequo.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Krój i kolor bluzki-rewelacja!Jest pięknie,wiosennie bardzo lubię:*

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie :) spódnica i bluzeczka piękniusie!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny kolor bluzki,ta baskinka super wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bluzka ma ciekawy krój no i kolor!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi beautiful!

    I think that this post is really interesting...and i love ur pictures! do u want to follow each other? I'm already following u!

    xx from

    http://letoileduphare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzka z baskinką to fajny pomysł ;-)

    www.mrgugu.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna bluzka ! I kolor i krój bardzo mi się podoba. :))

    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  10. masz zawsze takie genialne maxi! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. You made my day, dear!
    Green is my favorite color.

    P.S. Thank you so much darling!
    I'm now following you back on GFC; #212 follower.
    Hope to see you again on my next post.

    Have a great day, love!

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowna bluzeczka - muszę sobie taką sprawić :) zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta bransoletka MArni wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bluzka przecudna, ciekawe połączenie ze spódnicą:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram